کد خبر: 238363
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
بازدید 4394
گرامیداشت روز هوای پاک در مرکز فرهنگی هنری قروه

مرکز قروه با همکاری اداره محیط زیست با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری و ادبی روز هوای پاک رابا حضور اعضا گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان،در این  برنامه کارشناس محیط زیست شهرستان قروه ضمن خیر مقدم به دانش آموزان مدرسه برای حضور در این برنامه ،درباره محیط زیست وعوامل آلودگی های هوا و چگونگی کمک به پاکیزه گی هوا ،  نکات آموزنده ای را برای اعضا بیان داشتند . 

بنا بر این گزارش،مربیان مرکز بعد از گروه بندی اعضا فعالیت ادبی هنری و فرهنگی را انجام دادند .مربی هنری با ارائه موضوع "اگر به عنوان کسی که در روی کره زمین زندگی می کنید چگونه ازآلودگی هوا جلو گیری می کنید"با تکنیک کلاژ پارچه و گواش فعالیت نقاشی را با تعداد ی از دانش آموزان انجام داد .

این گزارش حاکی است، مربی ادبی با موضوع " آینده نزدیک از کره زمین را توصیف کنید که آلودگی هوا همه جا را فرا گرفته است "از اعضا خواست تااثر های ادبی خود را ارائه دهند .

در ادامه گزارش آمده است،مربی فرهنگی مرکز با نمایش فیلم باز باران ودر آخر برنامه خواندن دعای روز هوای پاک و با در دست داشتن شعار های هوای  پاک و گفتن شعار سال 93 آسمان همیشه آبی از اعضا خواست همیشه در حفظ محیط زیست کوشا باشند .