کمیته کودک و نوجوان کردستان کمیته برتر ستاد دهه فجرانقلاب شد

کمیته کودک و نوجوان کردستان با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به عنوان کمیته برتر ستاد دهه فجر انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان،براساس ارزیابی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رتبه برتر استان را در سال 93 کسب کرد.

این گزارش حاکی است، حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان،مهندس عبدالمجید زاهدی استاندار و سیاوشی رئیس ستاد دهه فجر کردستان با اهدای لوح تقدیر از تلاشهای ارزنده سهیلا شیخی رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان و سایر اعضای کمیته به خاطر برگزاری مراسم و برنامه های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی کردند.

در ادامه گزارش آمده است، حضور پرشور کودکان و نوجوانان کردستانی به آرمانهای والای انقلاب اسلامی چشم نظاره گر جهانیان را خیره گردانید و دشمنان قسم خورده انقلاب را بار دیگر مایوس و ناامید کرد .

این گزارش می افزاید: کمیته کودک و نوجوان که مسئولیت آن به عهده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوده است برنامه های شاد و متنوع فرهنگی ، هنری و ادبی در 18 مرکز ثابت و سیار روستایی در سی و ششمین فجر بهار آزادی به اجرا در آورد .