کد خبر: 241928
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
بازدید 1930
مراسم تجلیل از همکاران بازنشسته کانون استان کردستان برگزار شد

مراسم تجلیل از بازنشستگان کانون استان کردستان ، دیروز 21 اردیبهشت ماه با حضور مدیر کل، کارشناسان ،مربیان و همکارانی که به افتخار بازنشستگی نایل آمده اندبرگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان،در این مراسم سهیلا شیخی مدیر کل کانون استان کردستان ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک رجب و تبریک بعثت پیامبر مکرم اسلام (ص)گفت:بهار طبیعت و رستاخیر آن به ما الگویی را می دهد برای بازنگری در خودمان،چرا که در زندگی خودمان هم فصل هایی وجود دارد که تقدیرهایی در آن هست و می توانیم در آنها بازنگری می کنیم . در بهار ما دگرگونی طبیعت را می بینیم و این فصل جدید و دگرگونی برای تعدادی از همکاران ما شکل گرفت که گنجینه های ارزشمند ما هستند.

سهیلا شیخی در ادامه تجربیات گرانبهای ایشان را ، کتاب مستند سالهای آتی کانون برشمردند و خاطر نشان ساخت:سی سال خدمت در یک جایی ،دنیایی تجربه است که در هیچ کتاب و دفتری نمی توان کسب کرد .

وی ضمن تشکر و قدر دانی از تلاشهای  همکاران بازنشسته گفت::خیلی خوشحالم که این همکاران پر تلاش کانون با دانش و تجربه فراوان و انجام خدمات در خور تحسین در برای کودکان و نوجوانان به افتخار باز نشستگی نائل شده است  .

مدیر کل کانون استان کردستان درادامه افزود:زحمات همکاران بازنشسته قابل جبران نیست چرا که لیاقت وشایستگی آنها فراتراز اینها بوده و امیدواریم  بتوانند در کلیه عرصه های زندگی در کنار خانواده اوقات خوب وخوشی داشته باشند و بتوانیم در آینده نیز از تجارب و دانش این عزیزان بخوبی بهره مند شویم .

، با حضور مربیان مراکز یک و دو سقز ، از بازنشستگان سال 93 این مراکز، خانمها : پروین فرخی و فاطمه محمدی ، توسط مدیر کل استان کردستان  : سرکار خانم  سهیلا شیخی به عمل آمد .در این مراسم صمیمانه ، خانمها فرخی و محمدی ،  به بیان خاطرات کاری خود پرداختند

در این مراسم با اهدای لوح و هدایایی ، از زحمات و خدمات ارزشمند همکاران پر تلاش شیدا نمکی ، فاطمه محمدی ،فاطمه قیمتی و پروین فرخی که به افتخار بازنشستگی نائل شدند تجلیل به عمل آمد .