همکاری مرکز شماره یک کانون سقز با برنامه زنده طرح ملی قرآنی 1449

برنامه تلویزیونی طرح ملی قرآنی 1449 " قرآن، کتاب زندگی " استان کردستان با همکاری مرکز فرهنگی هنری شماره یک سقز،مرکز دارالقرآن کریم و سازمان تبلیغات اسلامی به صورت زنده از پارک مولوی کرد شهرستان سقز به روی آنتن شبکه قرآن سیما رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، این برنامه  که عصر روز گذشته  با اجرای اقبال واحدی از مجریان پیشکسوت و قدیمی صدا و سیما و مهدی حاجی محمدی مجری شبکه قران سیما و با حضور فرماندار شهرستان سقز معاونین ، شهردار  ،اعضای شورای شهر  و مسئولین ادارات ، قاریان و حافظان قرآن کریم شهرستان سقز اجرا گردید اعضای مرکز شماره یک سقز نیز با شرکت در مسابقات قرآنی این برنامه خوش درخشیدند.

بنا بر این گزارش، اجرای نقاشی گروهی دعاهای آسمانی در لا به لای این برنامه  مورد استقبال پرشور کودکان و نوجوانان سقزی قرار گرفت  .

مربی مسئول مرکز شماره یک سقز در حاشیه این برنامه عنوان کرد :ماه مبارک رمضان با خود برکات زیادی به همراه دارد که یکی از آن ها توجه به آیات شریف قرآنی است و گسترش فعالیت‌های قرآنی برای کودکان و نوجوانان وایجاد انس و الفت با کلام خدا آنان را در برابر انواع آفات و خطرات فرهنگی مصون نگه می‌دارد.

 وی افزود مرکز شماره یک سقز با ارائه برنامه های مختلف و انتشار مفاهیم قرآنی در قالب فعالیت های جذاب فرهنگی و هنری و اسلامی از قبیل تلاوت قرآن ، سرود، دف نوازی ، آموزش وضو و احکام، اجرای نمایش و مسابقه‌ی حدیث برای اعضا سعی بر آن دارد تا هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان را با برکات قرآن و ماه مبارک رمضان آشنا نماید .