کد خبر: 243525
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
جشنواره "کتابخانه کوچه ای " در بانه برگزار گردید

مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری بانه گفت:با شروع فصل تابستان مرکزفرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بانه جشنواره کتابخانه کو چه ای را برگزار نمود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،شهین مجیدزاده افزود:جشنواره کتابخانه کوچه ای با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و با استقبال خوب اعضا در مرکز بانه برگزار شد.

مجید زاده خاطر نشان ساخت:این جشنواره به این شیوه برگزار شد که اعضا کتابهایی را که از مرکز به امانت می گیرند در کو چه ،همسالان ودوستان خود را جمع نموده و کتابهای کانون را به آنها معرفی و با صدای بلند برایشان رو خوانی می نمایند که در برخی موارد دیگربچه ها داوطب کتابخوانی می شوند .

وی در ادامه عنوان کرد:اعضا در حین انجام کار از فعالیت مورد نظر عکس گرفته و عکس مورد نظر را تحویل مربیان می دهند که در پایان تابستان کسانی که بیشترین عکس را تحویل داده و نیز بیشترین فعالیت را انجام داده اند به عنوان برنده جشنواره انتخاب می شوند.

مجید زاده افزود:با تو جه به اینکه فعالیت کتابخوانی در واقع محور تمام فعالیتهای کانون می باشد این برنامه به شیوه ای خلاقانه و لذت بخش جهت رسیدن به اصلی ترین هدف کانون که ترویج  فعالیت کتابخوانی می باشد،بر گزار شد.

مربی مسئول مرکز بانه گفت:حضور در جمع خوانندگان یک کتاب واحد در فضا ی باز و  با جمعی که بسیار به روحیات  همدیگر آشنا هستند ، در آنها احساس تعلق به گروه ایجاد می کند،و آنهارا  برای فعالیتهای مشارکتی آماده می سازد . به آنها امکان میدهد در باره احساسات و نظراتشان حرف بزنند ، کمک می کند که از اعتماد به نفس بالایی بر خوردار باشند.

و ی همچنین خاطر شنان ساخت:این روش باعث می شود که دیگر بچه ها به مطالعه رغبت پیداکرده و  با کانون و فعالیتهای آن آشنا شوند.