کد خبر: 267524
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
بازدید 1177
رشد 98 درصدی قصه‌گویی در کانون کرمان طی سال گذشته

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: در سال گذشته شاهد اجرای 4 هزار و 552 مورد قصه‌گویی در کانون پرورش فکری کرمان با 98 درصد رشد بودیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کرمان،محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرماندر این باره گفت: قصه گویی به عنوان یکی از فعالیت های اصلی در مراکز فرهنگی هنری است که همواره به صورت جدی پیگیری می‌شود و مورد استقبال اعضاء است.
روحی با ارائه مقایسه ای از تعداد دفعات اجرای این فعالیت در مراکز کانون کرمان بیان داشت: طی سال 94، دو هزار و 296 مورد قصه‌گویی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان اجرا شد در حالی که در سال گذشته شاهد اجرای 4 هزار و 552 مورد قصه‌گویی با 98 درصد رشد بودیم.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در سال 1395رشد 57 درصدی مخاطبان فعالیت‌های قصه‌گویی در کانون پرورش فکری کرمان را شاهد بودیم.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان با اشاره به اینکه در سال 94،  75 نفر در جشنواره قصه‌گویی ‌شرکت کردند از شرکت 186 قصه‌گو در جشنواره سال 95 با رشد 140 درصدی خبر داد.
وی ابراز داشت: دو نماینده از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی در تهران حضور داشتند که از این بین آرام امینی مربی فرهنگی کانون ماهان توانست مقام نخست این رقابت مهم را کسب کند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با تاکید بر کیفیت بخشی فعالیت ها ی مراکز در سال جاری، کسب رتبه نخست جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را حاصل تلاش همکاران در سال 95 ذکر کرد و گفت: همواره تلاش داریم تا تمامی برنامه‌ها به صورت کیفی و با ارزش‌گذاری دنبال شوند.