عصر شعر «با بهشتیان کوچک»، در حمایت  از بچه های غزه برگزار می شود

دراین ویژه برنامه، اعضای شاعر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سطح شهر کرمانشاه، سروده های خود را درحمایت از کودکان و نوجوانان فلسطینی قرائت خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، عصر شعر « با بهشتیان کوچک» در حمایت و همدردی با بچه های «غزه» برگزار می شود.

«رضا موزونی» مدیر کل کانون استان با بیان این خبر اعلام کرد: این روز ها که رژیم غاصب صهیونیستی، با یورش وحشیانه ی خود به سرزمین های اشغالی ، بدون واهمه  از سازمان های مدعی حقوق بشری با خیالی راحت در پی کشتار مردم بی دفاع و مظلوم «غزه» است، وجدان های آگاه مردم جهان وبخصوص مسلمانان و آزادگان جهان ،این یاغی گری ها را تاب نیاورده ومظلومیت مردم فلسطین را فریاد می زنند.

«موزونی» افزود : واجب است  که همه ی مسلمانان بنا بر وظیفه ی  دینی و انسانی خود، دین  خود را نسبت به ملت ستمدیده ی «غزه» ادا نمایند.کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان نیز چون با گروههای سنی کودک ونوجوان سرو کار دارد، این وظیفه را برخود واجب دانسته  تا با برگزاری ویژه برنامه ای ادبی و با حضور شاعران کودک و نوجوان ، ادای دینی به آرمان های والای مجاهدت ها واستقامت امت مسلمان فلسطین نماید.

مدیر کل کانون استان درهمین حال،  از برگزاری عصر شعر«با بهشتیان کوچک» در روز دوشنبه 27 مردادماه خبرداد و اظهار داشت:  برگزاری چنین برنامه هایی ،همدلی میان کودکان و نوجوانان کرمانشاهی با کودکان و نوجوانان «غزه» را بیش از پیش فراهم  خواهد ساخت.

«علیرضا حکمتی» کارشناس روابط عمومی اداره کل کانون استان کرمانشاه و طراح برگزاری این عصر شعر نیز گفت: هیچ مسلمان و انسان آزاده ای در سراسر جهان نبوده و نیست که با مشاهده ی کشتار بی رحمانه ی مردم «غزه» و بخصوص کودکان  و نوجوانان این سرزمین مقدس، زبان  به حمایت و همدردی با آنان نگشوده باشد.

«حکمتی» افزود: آرمان های مردم فلسطین چون با آرمان های مردم آزاده ی سراسر جهان در یک سو قرارگرفته است، این روزها شاهد هستیم که علاوه بر مسلمانان، بسیاری از غیر مسلمانان و پیروان ادیان دیگر نیز، ستمگری و خوی ددمنشانه ی رژیم اسرائیل غاصب را تاب نیاورده و برعلیه این رژیم جعلی، دست به تظاهرات و تشکیل کمپین های  مختلفی زده اند.

کارشناس روابط عمومی کانون استان با دعوت از کودکان ونوجوانان کرمانشاهی ، از آنان خواست تا با حضور دراین عصر شعر، ضمن شنیدن اشعار شاعران کودک و نوجوان، حمایت خود را از آرمان های شهدای کودک ونوجوان «غزه» به گوش جهانیان برسانند.

عصر شعر« بابهشتیان کوچک» روز دوشنبه 27 مردادماه ساعت 17 عصر در محل فرهنگسرای کودک ونوجوان واقع در سه راه 22 بهمن و با حضور پرشور شاعران کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مربیان و علاقمندان  برگزار خواهد شد.علاوه بر شعر خوانی ، پخش کلیپ  وسخنرانی ازدیگر بخش های این برنامه می باشد.