فعالیت مربیان کانون در مناطق محروم، موهبتی الهی است

«رضا موزونی» مدیر کل کانون استان ، حضور مراکز کانون در مناطق محروم را ،موهبتی الهی دانست و حضور مربیان در این مرکز را نیز از دوران ارزشمند کاری برای آنان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مدیر کل کانون استان در بازدید از مرکز شماره 8 ، بر جدی گرفتن مبحث کتاب خوانی از سوی مربیان  تاکید کرد.

«رضا موزونی» مدیر کل کانون استان در ادامه ی برنامه ی بازدید از مراکز استان ، در مرکز شماره ی 8 حضور یافت.

« موزونی» در این برنامه، پس از بازدید از فضاسازی داخلی این مرکز، با ابراز رضایت و خرسندی  از فضای به وجود آمده در آن ،این امر را سبب ایجاد شور و نشاط در اعضا دانست.

وی همچنین ، در جلسه ی شورای فرهنگی مرکز شماره ی 8، با تاکید بر بحث مطالعه و اجرای طرح  ترویج کتاب خوانی ،از مربیان مرکز خواست فعالیت کتاب خوانی را جدی گرفته و در این زمینه ، اهتمام ویژه ای داشته باشند.

مدیر کل کانون استان در بخشی دیگر از سخنانش ، برآورده سازی نیاز کودکان و نوجوانان مناطق محروم را از الویت های کاری مربیان و مسئولین کانون پرورش فکری اعلام کرد و افزود: خداوند را شاکریم که فرصت خدمتگزاری به کودکان را به ما عطا کرده است.از طرفی، چون مربیان کانون هدفشان رضایت خداوند متعال است، این خلوص نیت سبب می شود تا آنها با دل وجان برای کودکان تلاش و فعالیت نمایند. واین، امر ارزشمندی است.

«موزونی» با اشاره به قرارگرفتن مرکز شماره ی 8 در یکی از مناطق محروم شهر کرمانشاه، این امر را فرصتی  گرانبها برای فعالیت های فرهنگی از سوی مربیان دانست .

وی گفت: این منطقه از شهر که بچه های هایش محرومند و نیاز آنان به فضای فرهنگی همچون کانون پرورش فکری بیش از جاهای دیگر است،مربیان باید از این فرصت پیش آمده برای انجام کارهای موثر فرهنگی  نهایت توجه واستفاده را لحاظ کنند.حضور کودکان و نوجوانان در این مرکز، فواید بسیاری برای آنان در پی خواهد داشت.از جمله اینکه باعث آشنایی آنان با فنون خود سازی و همچنین زمینه ی مناسبی در به وجود آمدن آینده ای روشن برای چنین کودکانی خواهد بود.

برنامه ی سلسله بازدید های مدیر کل کانون استان، از برنامه هایی است که  به صورت متناوب و با نظم خاصی در کلیه ی مراکز استان و با هدف ارزیابی فعالیت های مراکز و همچنین رفع مسایل عمرانی و دغدغه های کاری  مربیان  در حال برگزاری است.