معارفه ی مدیر کانون زبان استان کرمانشاه برگزار شد

در این مراسم، معاون اداری و مالی و همچنین مدیر امور اداری کانون زبان کشور نیز حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، جلسه ی معارفه ی مدیر کانون زبان استان کرمانشاه برگزار شد.

دراین جلسه که در محل فرهنگسرای کودک و نوجوان و با حضور مدرسین، کارمندان کانون زبان استان کرمانشاه برگزار شد،علاوه بر «رضا موزونی» مدیر کل کانون استان،«رضا لیاقی» معاون اداری  مالی و « ایمانی» مدیر امور اداری کانون زبان کشور نیز حضور داشتند.

مراسم معارفه ساعت 11 روز دوم شهریورماه 1393 با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید.

در ابتدای این مراسم،«رضا موزونی» مدیر کل کانون استان کرمانشاه به ایراد سخنرانی پرداخت. وی با عرض خیر مقدم به میهمانان و مدعوین حاضر در جلسه، به تشریح عملکرد کانون زبان استان پرداخت  .

مدیر کل کانون استان گفت: کانون زبان با فراز ها و فرودهایی در حوزه ی اداری دست و پنجه نرم کرده است.کانون و کانون زبان عضو یک پیکرند.قوت هرکدام، باعث سرفرازی دیگری خواهد شد.همواره کانون زبان، «برند» کانون پرورش فکری بوده و آن هم به واسطه ی حضور همکاران فعال آن است.

«موزونی» به کمبودهای موجود در توسعه ی عمرانی مراکز کانون زبان اشاره کرد و افزود: علی رغم اینکه توان ما در بهبود و افزایش تجهیزات مراکز کانون  زبان محدود بوده، اما انگیزه ی بالای همکاران خوبمان در کانون زبان، هیچ گاه نگذاشته است تا از نظر کیفی فعالیت های کانون زبان تحت الشعاع قرار گیرد.

وی  بار دیگر با تاکید بر همراهی کانون پرورش فکری و کانون زبان  با یکدیگر، گفت: همکاران کانون زبان و کانون پرورش فکری در زیر یک چتر معنا می گیرند.هم مدرسین محترم و هم همکاران در کانون پرورش فکری در کنار یکدیگر و با هم به یکدیگر معنا می دهند.

مدیر کل کانون استان  به مدیریت «میرزایی تبار» مدیر کانون زبان اشاره کرد و صفات بارز وبرجسته ای همچون؛«همدلی»،« ایجاد فضای آرام»، افزایش انگیزه ی همکاران را از جمله خصوصیات وی عنوان کرد.

«موزونی» اظهار امیدواری کرد حضورمدیر کانون زبان و کوشش وی در این عرصه، موجب سربلندی و پیشرفت کانون پرورش فکری و کانون زبان، به صورت توامان باشد.

«یوسف میرزایی تبار» مدیر کانون زبان استان کرمانشاه نیز در سخنانی،به ارائه ی گزارشی از نحوه ی عملکرد کانون زبان پرداخت. وی از حمایت های «موزونی» مدیر کل کانون استان  و همکاران اداره کل کانون استان کرمانشاه تشکر و قدرانی کرد.

مراسم با سخنرانی معاون اداری و مالی کانون زبان کشور ادامه یافت.

«رضا لیاقی» معاون اداری و مالی کانون زبان کشور با اشاره به حمایت های همیشگی مدیر کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، موفقیت های بدست آمده در کانون زبان این استان را، مرهون  حمایت،همدلی  و زحمات بی دریغ مجموعه ی مدیریتی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه و همکاران کانون زبان استان دانست.

وی همچنین از عملکرد «میرزایی تبار» در دوران حضور در کانون زبان استان ابراز رضایت کرد.

لوح تقدیری نیز از سوی «لیاقی» به پاس زحمات «رضا موزونی» مدیر کل کانون استان  به وی اهدا شد.

معاون اداری و مالی کانون زبان کشور، از تشکیل شورایی برای تصمیم گیری های برنامه های آتی و پیش روی کانون زبان استان خبرداد.در این شورا، «رضا موزونی»و «یوسف میرزایی تبار»،به ترتیب ، به عنوان رئیس و دبیر این  شورا انتخاب شدند.

در پایان این مراسم، حکم مدیر کانون زبان استان، از سوی «موزونی» مدیر کل کانون استان کرمانشاه ، به «میرزایی تبار»  تحویل داده شد.