اولین اردوی استانی اعضای دختر مراکز کانون استان کرمانشاه،کلید خورد

در این اردو، تعداد یکصد نفر از اعضای دختر کلیه ی مراکز استان کرمانشاه به مدت 3 روز شرکت دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اولین اردوی استانی  اعضای دختر مراکز کانون  استان از امروز چهارشنبه آغاز می شود.

« رضا موزونی» مدیر کل کانون استان کرمانشاه، ضمن اعلام این خبر افزود: اولین اردوی استانی اعضای دختر مراکز استان کرمانشاه، با حضور نزدیک به 100 نفر از اعضا از ظهر امروز چهارشنبه پنجم شهریورماه آغاز می شود.

«موزونی » با اشاره به برگزاری اسن برنامه در شهر«صحنه» گفت: اردوگاه « امام حسن مجتبی(ع)» یکی از مراکز اردویی زیبا و مجهز در استان کرمانشاه است که در روزهای 5-7 شهریور ماه پذیرای اعضای دختر مراکز کانون پرورش فکری استان می باشد.

مدیر کل استان در باره ی  پیش بینی برنامه های مختلف دراین اردو نیز گفت: با حرکت اتوبوس های ویژه ی اردو به سمت شهر «صحنه»، در میانه ی راه و در شهر«بیستون»، اعضا از مناظر تاریخی  وکتیبه ی مشهوربیستون» بازدید  خواهند داشت.سپس با حرکت به سمت اردوگاه، اردوی استانی به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

وی از پیش بینی چندین برنامه ی فرهنگی و هنری در این اردو خبرداد.همچنین غرفه های  مختلف هنری، فرهنگی و مذهبی،...ازدیگر برنامه های  این اردو خواهد بود.

در حال حاضر(ساعت 11)،اعضای شرکت کننده در حال اعزام از شهر ستان های استان به مقصد  دفتر مرکزی  اداره کل کانون استان،جهت پذیرش و اعزام  به اردگاه می باشند.