بازدید مدیر کل آفرینش های فرهنگی و کارشناسان ستادی کانون کشور از مراکز کرمانشاه

در سفری دو روزه،"مروج" مدیر کل آفرینش های فرهنگی کشور، همراه با کارشناسان ستادی کانون کشور ، در مدت دو روز اقامت در کرمانشاه، از تعدادی از مراکز کانون استان بازدید به عمل می آوررند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کرمانشاه،مدیر کل آفارینش های فرهنگی و کارشناسان ستادی کانون کشور وارد استان کرمانشاه شدند.

در ادامه ی سلسله بازدید های کارشناسان حوزه ی ستادی کانون کشور از مراکز کانون،این بار این همکاران میهمان مراکز اداره کل کانون استان کرمانشاه شدند.

"رضا موزونی"  مدیر کل کانون استان کرمانشاه درحضور مدیر هماهنگی امور استانها وکارشناسان ستادی واستانی،ضمن عرض خیر مقدم، با بیان این خبر افزود: تعامل وتبادل افکار میان مربیان و کارشناسان استانی با کارشناسان ستادی می تواند اثرات ثمربخشی برارتقای فعالیت های کانون داشسته باشد.

"موزونی " همچنین گفت: فرصت حضور کارشناسان ستادی کانون کشور برای استان وهمکاران ما غنیمتی است که این دوستان از نزدیک با فعالیت های مراکز ما آشناشوند.همچنین دغدغه های  مربیان را بشنوند و نیازهای  آنان را دریابند.

"مروج" مدیر کل آفرینش های  فرهنگی  کانون کشور نیز گفت: من هم سلام و عرض  ادب دارم خدمت همکاران خوبمان در استان کرمانشاه.ما باید خیلی زود تر از اینها خدمت می رسیدیم. و از اینکه با یک تاخیر خیلی زیاد خدمت شما همکاران رسیدیم، پوزش می طلبیم.اما خدا را شکر می کنیم که توفیق داد این بازدید اتفاق بیفتد.

وی همچنین افزود: شنیدیم که همکاران اردوی بزرگ استانی را داشتند که برنامه ی خیلی موفقی بوده است.

مدیر کل آفرینش های  فرهنگی کانون کشور با اشاره به برنامه ی حضور کارشناسان ستادی در استان ها،گفت: اینکه تعاملی میان همکاران استان ها وهمکاران ستادی و به صورت حضوری اتفاق بیفتد،خیلی وقت است که اتفاق نیفتاده است.به همنی منظور طرحی را آماده کردیم که این رفت وآمد ها اتفاق بیفتد.معاونت فرهنگی این طرح را قبول کردند.خوشبختانه این برنامه ی حضور در دو مورد در استان های البرز وسمنان دستاورد های خوبی داشته است.وقوع این برنامه ها،برای دوستان ستادی نیز لازم است.نمی شود بدون دیدن فعالیت های استانی ، ظرفیت های آن استان را شناخت.

"مروج" اجرای برنامه ی حضور کارشناسان ستادی در استان ها را رضایت بخش دانست و افزود: برنامه ای که با تعامل همکاران استان اتفاق می افتد،می تواند نتایج بسیار خوبی در اثر گذاری فعالیت های فرهنگی،هنری وادبی  استان ها داشته باشد.

وی "تعامل" را نقطه ی عطف  حضور همکاران ستادی کانون در استان ها عنوان کرد وافزود: با تعامل می توانیم به اهدافمان برسیم.و لازم است که این تبادل نظر از نزدیک اتفاق بیفتد.ما نیاز به بازخوردهای این برنامه ها داریم.

در این سفر دوروزه ،"خلیل پور" کارشناس فرهنگی، "برادر" کارشناس آموزش و پژوهش،"مشهدی" کارشناس هنری و "سهرابی" کارشناس ادبی، مدیر کل آفرینش های فرهنگی کشور را همراهی می کنند.