مراکز کانون کرمانشاه، به استقبال هفته کتاب و کتاب خوانی رفتند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، برنامه های  ویژه هفته کتاب و کتاب خوانی در مراکز استان در حال برگزاری است.

به همین مناسبت، مرکز فرهنگی و هنری «قصرشیرین» برنامه ای با عنوان «جشن یار مهربان» را با حضور فرماندار، معاون فرماندار و رییس انجمن کتابخانه های عمومی و ... برگزار کرد

این برنامه که در محل سالن کتابخانه برگزار شد، در بردارنده  نمایشگاهی به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی بود. این نمایشگاه  نیز توسط فرماندار افتتاح شد .

فرماندار قصر شیرین پس از بازدید ازآثار کتابخوانی اعضا، از زحمات  و هنرمندی اعضا ومربیان قدردانی کرد.

همچنین، در این مراسم فرماندار به هر کدام از شرکت کنندگان یک جلد کتاب  اهدا کرد.

برنامه برپایی نمایشگاه و همچنین ویژه برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی به مدت یک هفته در مرکز فرهنگی هنری قصرشیرین دایر است که اعضا و دانش آموزان به صورت روزانه از مرکز و نمایشگاه و فعالیتهای جانبی دیدن خواهند کرد

 ***

  مرکز فرهنگی و هنری « سنقر» نیز به مناسبت  هفته کتاب و کتاب خوانی هرروز شاهد حضور تعداد زیادی از دانش آموزان دختر و پسر از مدارس مختلف این شهر بوده است.

فضا سازی مرکز با نشریات و مطالب مربوط به کتابخوانی تزئین شده است.

برنامه های متنوع فرهنگی و هنری شامل : معرفی نویسندگان کودک و نوجوان- معرفی هفته کتاب و کتاب خوانی و فعالیتهای کانون – معرفی تعدادی از کتابهای پر خواننده کانون – اجرای مسابقاتی با موضوع کتاب- اجرای کلاسهای هنری (‌خوشنویسی – نقاشی – ادبی)برای دانش آموزان اجرا می شود.