معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه: کانون مرکز خلاقیت است

در نشستی صمیمی با حضور معاون امنیتی و سیاسی و مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه، از اعضای برتر کتاب خوان مراکز کرمانشاه تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در برنامه ای ویژ0ه  و با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه، از اعضای برتر کتاب خوان کودک و نوجوان تقدیر شد.

صبح امروز دوشنبه  سوم آذرماه 1393، فرهنگسرای کودک و نوجوان، میزبان برنامه ای بود که در آن اعضای کتاب خوان کودک و نوجوان مراکز استان گردهم آمدند تا دیداری صمیمانه  با معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه داشته باشند.

«رضا موزونی» مدیر کل کانون استان در ابتدای این نشست صمیمی ، گزارشی کوتاه از روند برگزاری هفته کتاب و کتاب خوانی وهمچنین، برنامه های ویژه  اداره کل کانون پرورش فکری استان برای اعضای کودک و نوجوان در افزایش سرانه مطالعه را تشریح کرد.

«موزونی» در بخشی از سخنانش، پس از خیرمقدم به « آزرمی» معاون سیاسی و امنیتی و همچنین «قبادی» مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه، ضمن معرفی فعالیت های کانون ، از برنامه های ویژه مراکز برای اجرای طرح های متعدد ترویج کتابخوانی  نیز خبر داد.

خوانش یکی کتاب های کانون توسط  کودک پیش دبستانی و علاقمند به کتاب با کمک حافظه،  قصه گویی یکی از اعضای دختر مراکز کانون، و همچنین  پخش کلیپی از روند اجرای هفته کتاب و کتاب خوانی ، از دیگر برنامه های اجرا شده در این نشست بود.

«آزرمی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه نیز در سخنانی بر اهمیت مطالعه و کتاب خوانی تاکید کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه، در ابتدای سخنانش گفت : من خودم یکی از نزدیک ترین دوستانم ، کتاب است. هر وقت فرصت داشته باشم،کتاب می خوانم. به همین دلیل به بچه های کتاب خوان  خیلی علاقمندم.

وی از اینکه در هفته کتاب و  کتاب خوانی ، به دلیل ماموریت خارج  از استان  تنوانست  در جمع  بچه های کتاب خوان حضور یابد، از آنان پوزش خواست.

«آزرمی» همچنین افزود: شاید امروز موفق ترین راه برای پیشرفت، کتاب خواندن باشد.خیلی از خانواده ها نگران این هستند که فرزندانشان، در انجام تکالیف خود کوشش داشته باشند.اما خانواده هایی که فرزندان کتاب خوان دارند، با این مشکل  روبه رو نیستند.

«آزرمی» در بخشی از سخنانش، به فعالیت های کانون پرورش فکری نیز اشاره داشت  و گفت:  برای من افتخار است که امروز در جمع شما بچه های کتاب خوان هستم. کانون جای درستی است. جای سالمی است.شاید آموزش و پرورش  و دیگرارگان ها، وظیفه مشخصی دارند، اما کانون پرورش فکری ، مرکز خلاقیت است.کانون هرچه بیشتر بتواند بچه ها را در حین مدرسه، کارهای فرهنگی ، کاردستی، و... پشتیبانی کند، خوب است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه، در پایان سخنانش، بار دیگر با ابراز خرسندی از اینکه در جمع بچه های کتاب خوان قرار گرفته است، گفت: وظیفه خود دانستم و علاقه داشتم که در جمع شما حاضر بشوم وارادت خود را به بچه های کتاب خوان اعلام کنم.

وی همچنین از زحمان «موزونی» مدیر کل کانون استان و تلاش مربیان  کانون پرورش فکری در امر ترویج کتاب خوانی تقدیر و تشکر کرد.

پایان بخش این مراسم، اهدای جوایزی به چند تن از اعضای برتر کتاب خوان  مراکز کانون استان از سوی معاون استاندار  بود.