عوامل اجرایی جشنواره بین المللی قصه گویی تقدیر شدند

مدیر کل کانون استان،برگزاری هفدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی کرمانشاه رابه عنوان یکی از ماندگارترین رویدادهای فرهنگی در سطح استان و کشور نام برد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در مراسمی که رروز یکشنبه برگزار شدازدست اندرکاران و عوامل اجرایی استانی هفدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی کرمانشاه تقدیر شد.

درا ین مراسم که ساعت یک بعداز ظهر و در سالن مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش شهر کرمانشاه برگزار شد، با حضور «محسن فضلی»، معاون فرهنگی کانون کشور، تمامی دست اندرکاران جشنواره بین المللی قصه گویی با اهدای جوایزی تقدیر شدند.

در ابتدای این مراسم، «رضا موزونی»،مدیر کل کانون استان ضمن خیرمقدم به معاون فرهنگی کانون کشور،در سخنانی،از برگزاری هفدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی کرمانشاه به عنوان یکی از ماندگارترین رویدادهای فرهنگی در سطح استان و کشور نام برد و افزود: تشکر ویژه دارم از جناب آقای فضلی که با حضور خودشان در این جمع باعث تشویق  همکاران شدند.

«موزونی» گفت:همدلی، دلسوزی و دوستی میان همکاران اداره کل کاون پرورش فکری استان کرمانشاه، سبب برگزاری جشنواره ای شد که در سطح کشور به عنوان یک جشنواره بی حاشیه و بدون هرگونه  مشکلی  مطرح شده است که این امر، نشانه ی شایستگی و توانمندی های همه همکاران ما در سطح کانون کشور است.

«موزونی» همچنین گفت: به لطف خداوند، هیچ نقطه ضعفی در این جشنواره ما ندیدیم واگرهم بوده، آن قدر کارها با دل جان انجام شدکه همه شرکت کنندگان از این جشنواره،لذت بردند.

وی افزود: جدای از بحث جشنواره، همکاران خوبی در کانون داریم.همه آنها فعال و همدل  وبرای بچه ها هستند. از کانون، با کانون و برای کانون هستند.در حوزه ستادی هم همین طور است.همگی فعال هستند.

مدیر کل کانون استان ، همکاری و حضور همکاران واحد کانون زبان را از نقاط قوت جشنواره قصه گویی دانست و گفت: از همکاران کانون زبان که انتظار فرهنگی مارا برآورده ساختند، تشکر ویژه می کنم.به واسطه این همکاران خوبمان،توانستیم ارتباط خوبی با قصه گویان خارجی داشته باشیم  و همه آنها سفیران فرهنگی شدند برای کانون .

وی همچنین با اشاره به حضور قصه گویان خارجی  گفت:بیشتر این قصه گویان از افراد صاحب تخصص در حوزه قصه و قصه گویی بودند.

«موزونی» در پایان، با تشکر از همه همکاران، سال خوبی را برای آنان و خانواده آنها آرزو کرد.

تقدیر از تمامی دست اندرکاران و عوامل اجرایی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین همکاران کانون زبان استان کرمانشاه،پایان بخش این مراسم بود.