درخشش مربیان هنری استان در جشنواره دوسالانه هنری کانون

اسامی برگزیدگان ششمین جشنواره‌ی سراسری دوسالانه‌ی آثار هنری مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این جشنواره در چهار بخش‌ «نقاشی»، «خوشنویسی»، «عکاسی» و «سفال‌گری» فراخوان داد و پس از داوری، آثار برتر هر بخش معرفی شد.
بر اساس این گزارش از میان 400 اثر رسیده به دبیرخانه در بخش «نقاشی» هفت اثر به عنوان برتر و هشت اثر شایسته تقدیر شناخته شد و از میان آثار تولید شده در این بخش 29 اثر نیز به نمایشگاه راه یافت.
هم‌چنین در بخش «خوشنویسی» از میان 210 اثر رسیده، سه اثر به عنوان رتبه برتر خط نستعلیق، سه اثر رتبه برتر خط دوم و چهار اثر شایسته تقدیر معرفی شد و هفت اثر نیز برای حضور در نمایشگاه دوسالانه مربیان کانون انتخاب شده است.
بر همین اساس در بخش «عکاسی» 290 قطعه عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از میان‌ این آثار، پنج عکس به عنوان برتر، پنج اثر شایسته تقدیر و پنج عکس نیز برای شرکت در نمایشگاه معرفی شده است.
در عین حال در بخش «سفالگری» از میان 150 اثر هنری تولید شده توسط مربیان و کارشناسان کانون، سه اثر  موفق به کسب عنوان برتر و10 اثر شایسته تقدیر شناخته شده است و 9 اثر نیز در نمایشگاهی که قرار است در سال 94 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران برپا شود، به نمایش گذاشته خواهد شد.
اسامی برگزیدگان این دوسالانه نیز در پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی اینترنتیwww.kanoonnews.ir   منتشر شده است.

دربخش« نقاشی» ،«مریم دارابی » مربی هنری استان کرمانشاه در میان رتبه های برتر قرارگرفت.همچنین «شیما همت پور» و « روناک نجف پور» دیگر مربیان هنری کانون استان به عنوان آثار راه یافته به نمایشگاه معرفی شدند.

اسامی برگزیدگان