جشنواره بین المللی قصه گویی، یکی از بهترین جشنواره های کانون بود

در مراسمی، از دست اندرکاران و عوامل اجرایی استانی هفدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی در کرمانشاه تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه،در این مراسم  که در محل مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش برگزار شد،«محسن فضلی»، معاون فرهنگی کانون کشور، با ابلاغ سلام و تشکر جناب آقای «حاجیان زاده » گفت: حضور من در کرمانشاه به خاطر تقدیر از همکاران استان در جشنواره است. جشنواره ای که برنامه ریزی و احساس مسوولیت از ویژگی های بارز آن بود.

معاون فرهنگی کشور افزود: این جشنواره دستاورد های زیادی داشت. و اینکه ، توان و ظرفیت استان معرفی شد و دیگر اینکه استان ها می توانند جشنواره های مهم  کانون را به شایستگی میزبانی و اجرا کنند.

وی افزود: کیفیت بالای اجرای جشنواره هفدهم این انتظار را ایجاد کرد که جشنواره هجدهم با کیفیت مشابه برگزار شود.

فضلی خطاب به همکاران کرمانشاه گفت : این کار درخشان در کارنامه شما ثبت خواهد شد.

وی با اشاره به سرود نمایش هفتاد نفری (بوکه بارانه) گفت: مرکز «روانسر»با امکانات  محدود، سرودی را اجراکرد که با گروههای سرود مطرح در کشور برابری می کرد. و این نشانگر قدرت و توان بالای برنامه ریزی مراکز کانون است.

وی همچنین گفت : قصه گویان خارجی مدعو از کشورهای مختلف هرکدام در حوزه قصه گویی افرادی مطرح بودند و فرصت خوبی برای همکاران ما  و به ویژه استان بود که با تنوع قصه گویی کشورهای مختلف آشناشوند.

وی در پایان با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و آرامش برای همکاران گفت : خداوند به همان مقدار که شما خود را وقف کودکان می کنید،به شما خیر و برکت خواهد داد.

همچنین در این مراسم، «رضا موزونی»، مدیر کل استان در سخنان کوتاهی ،ضمن تشکر از معاون محترم فرهنگی به خاطرحضور در این مراسم ،بار دیگر از همراهی و همدلی همکاران و عوامل اجرایی تشکر کرد.

در پایان ازکلیه عوامل اجرایی جشنواره بین المللی قصه گویی با اهدای لوح سپاس  و جوایز نقدی تقدیر شد.