مراکز برتر وبلاگ نویس استان کرمانشاه تقدیر شدند

کانون استان کرمانشاه، یکی از مراکز با تجربه در بحث وبلاگ نویسی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در نشست مسوولین مراکز استان ، از سه وبلاگ برتر مراکز کانون استان تقدیر شد.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان با مهم دانستن حضور در دنیای مجازی و استفاده مناسب از ظرفیت های آن را یکی از دغدغه های مراکز عنوان کرد و افزود: در دنیای امروز، که هر روز شاهد اختراع ، اکتشاف و معرفی محصولات جدید هستیم، باید مربیان ما نیز ضمن آشنایی با وسایل جدید ارتباطی، دانش خود را نیز هم پای با پیشرفت علوم، به روز رسانی  کنند.

مدیر کل کانون استان افزود: سیاست ما در اداره کل کانون استان ، ترغیب و تشویق همکاران مراکز برای  استفاده بهینه و مناسب از ابزار آلات و فنون علمی امروزی برای ارتقای سطح جذابیت فعالیت های فرهنگی و هنری در مراکز است.

وی همچنین گفت: انتظار مااین است که مربیان در مقوله استفاده از فضای مجازی، با فراگیری دانش و کسب تجربه لازم، نیاز های اعضا را در این زمینه به خوبی پاسخگو باشند.

«موزونی» با اشاره به اینکه با جدیت در حال پیگیری و راه اندازی اینترنت در همه مراکز استان هستیم، گفت: از سالهای گذشته، با تدابیر اندیشیده شده در اداره کل استان، بسیاری از مراکز استان به اینترنت مجهز شده و به زودی نیز تمامی مراکز استان به اینترنت تجهیز خواهند شد.

مدیر کل استان با اعلام اینکه کانون استان کرمانشاه، یکی از استان های با تجربه و پیشرو در استفاده از فضای مجازی  در کشور است، افزود: با تلاش هایی که صورت گرفته است و همچنین با اجرای کلاس های آموزشی آشنایی با فضای مجازی، بسیاری از مراکز استان دارای «وبلاگ» اطلاع رسانی فعالیت های مربوط به خود هستند.

در نشست مربیان مسوول فرهنگی استان از فعالیت چندساله سه مرکز؛«سنقر»، « قصرشیرین»و «هوانیروز»که  دارای بیشترین  فعالیت وبلاگ نویسی هستند ، با اهدای لوح هایی تقدیر شد.

در حال حاضر، نزدیک به دوازده مرکز کانون استان صاحب وبلاگ هستند که به زودی بر تعداد این مرکز افزوده خواهد شد.