موج شور و شادی ، مراکز کانون را فرا گرفت

با پایان سال تحصیلی دانش آموزان، مراکز کانون استان کرمانشاه شاهد حضور پرشور کودکان و نوجوانان هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، حضور کودکان و نوجوانان در مراکز کانون ، رنگ و بوی دیگری به مراکز بخشیده است.

با پایان یافتن  سال تحصیلی دانش آموزان و امتحانات خرداداماه امسال، مراکز کانون پرورش فکری در سراسر استان کرمانشاه، با آمادگی کامل و برنامه ریزی مناسب، کار ثبت نام از اعضای جدید و همچنین ثبت نام از علاقمندان برای کلاس های ویژه تابستانی را آغاز کردند.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان  با اشاره به استقبال روزافزون کودکان و نوجوانان از کلاس های تابستانی کانون، از اعتماد چندین ساله خانواده ها به فعالیت های هدفمند کانون خبر داد و گفت: فعالیت های کانون پرورش فکری، با پشتوانه چندین ساله و تثبیت شده ، همواره مورد توجه مسوولین، خانواده ها و نهادهای مختلف بوده است.

«موزونی» همچنین افزود: همین اعتماد، کار کانون را از سایر نهادهای موازی فرهنگی با آن ، جدا کرده و از طرفی، اهمیت بخشی به کیفیت برنامه ها،جدای از نگاه ویژه به کمیت گرایی آن، جایگاهی ممتاز و درخشان را برای کانون به ارمغان آورده است.

با شروع تعطیلات تابستانی دانش آموزان و همچنین مراجعه اعضا به مراکز کانون، برنامه ریزی مناسب برای غنی سازی اوقات فراغت  آنان در کلیه مراکز استان کرمانشاه، پیش بینی شده است.

از امروز، اول تیرماه نیز، کلاس های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی، با حضور علاقمندان در کلیه مراکز استان آغاز شده است.