مراکز کانون استان کرمانشاه، برای شرکت در جشنواره نمایش عروسکی آماده می شوند

تا کنون، نزدیک به یازده گروه نمایش عروسکی آمادگی خود را اعلام کرده اند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، فعالیت گروههای نمایش عروسکی در مراکز کانون استان کرمانشاه، آغاز شده است.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه ، با اعلام این خبر گفت: فعالیت نمایش عروسکی یکی از جذاب ترین فعالیت های مراکز کانون است که این فعالیت همیشه با استقبال خوب اعضا روبه رو بوده است.

«موزونی» همچنین افزود: با توجه به ارسال فراخوان جشنواره دوسالانه نمایش عروسکی کشور برای سال 1394به مراکز استان ها، مراکز متعددی از کانون استان، برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کرده اند.

«وحید خسروی»،رابط نمایش عروسکی استان کرمانشاه نیز با اعلام اینکه جشنواره نمایش عروسکی امسال کانون کشور، «عضو محور» است ،از آمادگی تعداد قابل توجهی از مراکز استان برای شرکت در جشنواره نمایش عروسکی خبر داد.

وی تعداد مراکزی را که اعلام آمادگی  کرده اند نزدیک به هشت مرکز عنوان کرد و افزود: هر کدام از این مراکز فعالیت خود را شروع کرده و بعد از انتخاب متن ،ساخت دکور و عروسک ها را آغاز و با برنامه ریزی  صورت گرفته، خود را آماده تمرینات تابستانی کرده اند.

مراکز«11، ا،2،6،8» شهر کرمانشاه و همچنین مراکز؛ اسلام آباد (1)، صحنه(1)، روانسر و سنقر ،...در حال آماده سازی  برای شرکت در جشنواره نمایش عروسکی هستند.

پیش بینی می شود که با آماده سازی و تمرین گروههای نمایش عروسکی در طول تابستان ، این گروهها با آمادگی کامل در جشنواره استانی نمایش عروسکی که در پایان فصل تابستان برگزار خواهد شد، حضور یابند.