کد خبر: 256770
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
حراست کانون زبان استان کرمانشاه معرفی شد

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه: کانون پرورش فکری و کانون زبان، دو بال یک پیکر هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مراسم معارفه مسوول حراست کانون زبان استان کرمانشاه برگزار شد.

صبح امروز یکشنبه، ششم تیرماه 1395 و با حضور مدیر و معاونین اداره کل کانون پرورش فکری استان و مدیریت و کارکنان کانون زبان استان کرمانشاه، در محل دفتر «رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه، «حسن نقشی»، کارشناس حراست کانون پرورش فکری استان با حفظ سمت، به عنوان مسوول حراست کانون زبان استان کرمانشاه معرفی شد.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه نیز در ابتدای این جلسه، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان، کانون زبان  و کانون پرورش فکری را به عنوان دوبال و در کنار یکدیگر معرفی کرد و افزود: همه همکاران ما  در کانون پرورش فکری و کانون زبان، در حال فعالیت و انجام خدمت هستند و از زحمات همه آنها در ارتباط موثر با خانواده ها و حفظ و گسترش اعتماد آنان به مجموعه کانون  قدردانی می کنیم.

«موزونی» با اشاره به جایگاه حمایتی همکاران پرتلاش حراست، ضمن قدر دانی از کوشش این همکاران، «حسن نقشی» را به عنوان مسوول جدید حراست کانون زبان استان کرمانشاه معرفی و برای وی در مسوولیت محوله، آرزوی موفقیت کرد.

در این جلسه، «یوسف میرزایی تبار»، مدیر کانون زبان استان کرمانشاه نیز، با قدردانی از زحمات مدیر کل کانون استان، برای مسوول جدید حراست کانون زبان آرزوی موفقیت کرد.

«حسن نقشی»، مسوول حراست کانون استان کرمانشاه نیز در این جلسه، با قدردانی از مدیر کل کانون استان، اظهار امیدواری کرد که حضور وی بتواند تعامل میان حراست و همکاران کانون زبان را افزایش دهد.

«نقشی»، اعتماد والدین نسبت به کانون زبان، وجهه خوب کانون زبان در میان مردم، برخورد مناسب مدرسین و همکاران با والدین و زبان آموزان، کیفیت خوب آموزشی کانون زبان، و... را مهمترین ارزش های کاری در واحد های آموزشی کانون عنوان و اظهار امیدواری کرد همه همکاران در افزایش این ارزش ها یاریگر حراست باشند.