راه یابی 100 اثر ویژه جشنواره رضوی کودکان و نوجوانان کرمانشاهی به مرحله کشوری

1800 اثر از سوی اعضای مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برای شرکت در جشنواره رضوی ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با پایان مهلت شرکت و ارسال آثار به  بخش های مختلف جشنواره رضوی از سوی مراکز کانون استان کرمانشاه، از میان 1800 اثر ارسالی،  تعداد 100 اثر به عنوان برگزیدگان  استانی ، به دبیرخانه کشوری جشنواره رضوی معرفی شدند.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: با اعلام فراخوان جشنواره رضوی، استقبال بسیار خوبی از سوی اعضا و مربیان برای حضور در این جشنواره صورت گرفت.

«موزونی»، با اشاره به  مراحل برگزاری این جشنواره در سه سطح کتابخانه ای، استانی و کشوری، از ارسال 1800 اثر در قالب های فرهنگی و هنری ، شامل؛ شعرنویسی، قصه گویی، داستان سرایی، معرفی شخصیت، نشریه دیواری، نقاشی، کاردستی، و ...خبر داد.

مدیر کل کانون استان کرمانشاه با اعلام پایان داوری کلیه آثار در مراحل مختلف داوری، افزود : از میان 490 اثر برگزیده ارسالی به مرحله استانی، تعداد 100 اثر در بخش های مختلف این جشنواره، به عنوان برگزیدگان نهایی و مرحله پایانی استانی انتخاب و برای شرکت در مرحله کشوری به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره بین المللی رضوی ارسال شده اند.