کودکان هنرمند کانون، همیشه مخاطب را دچار شگفتی می کنند

در آیین اختتامیه جشنواره رضوی، امروز دوشنبه، 18 مردادماه، برگزیدگان مراکز کانون استان کرمانشاه تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در آیین اختتامیه جشنواره رضوی مراکز کانون استان کرمانشاه، اعضای برگزیده مورد تجلیل قرار گرفتند.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه، صبح امروز در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره رضوی استانی کانون استان کرمانشاه در مجتمع فرهنگی و هنری شماره 4  گفت: 1860 اثر در قالب های هنری و ادبی، شامل؛ نقاشی، خوش نویسی، نشریه نگاری، قصه گویی، شعر، داستان، کاردستی، و...به دبیرخانه جشنواره رسید.که 116 اثر به مرحله کشوری ارسال شدند. که چهار اثر برگزیده نهایی جشنواره رضوی کشور شدند.

مدیر کل کانون استان کرمانشاه همچنین عنوان کرد: هرگاه آموزه های دینی در جامه فاخر هنر آراسته شوند، تاثیرگذاری آنها بیشتر و ماندگارتر می شود.

وی افزود: به عنوان یک فعال فرهنگی می گویم: کانون موفق ترین نهاد فرهنگی کشور است و این در حالی است که کمترین و ناچیز ترین اعتبارات را دارد.

«موزونی» گفت: کانون در عین حال مظلوم ترین نهاد فرهنگی هم است.

وی عنوان کرد: جشنواره های کانون به صورت فرآیندی مستمر انجام می شوند و برآیند آنها در جشنواره ای ارایه می شوند. و کودکانیو نوجوانان هنرمند کانون همیشه با آفرینش های هنر ی و ادبی خود، مخاطب را دچار شگفتی می کنند.

وی خطاب به کودکان و نوجوانان گفت: شما با همین آثار خود، پیرامون زندگی امام رضا(ع)اندیشه کرده اید و مثل این است به زیارت این امام رئوف هم رفته اید.

در این جشنواره از 116 کودک و نوجوان و مربی با اهدای جوایزی تجلیل شد.