اردوی استانی ویژه اعضای منتخب مراکز در شهر کرمانشاه برپا می شود

اردوی اعضای دختر مراکز کانون استان کرمانشاه در شهریور ماه امسال و در شهر کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، برنامه اردوی استانی مراکز کانون استان کرمانشاه، به مدت 3 روز، در شهریورماه امسال برگزار می شود.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه، با اعلام این خبر افزود: یکی از برنامه های مهم اداره کل کاون استان کرمانشاه در پایان تابستان، برپایی بزرگترین اردوی استانی است که همه ساله  پذیرای اعضای منتخب کلیه مراکز کانون استان کرمانشاه می باشد.

«موزونی» با اشاره به اینکه غنی سازی اوقات فراغت، یکی از مهم ترین دغدغه های مسوولین کانون است، از برگزاری این اردوی بزرگ استانی در شهریورماه امسال خبر داد.

مدیر کل کانون استان، این اردو را ویژه اعضای دختر عنوان کرد و افزود: سال گذشته، اردوی برگزار شده ویژه اعضای پسر بود. امستال نیز این اردو را برای اعضای دختر برگزار می کنیم.

مدیر کل کاون استان، آشنایی با زندگی اردویی، ایجاد دوستی و همدلی میان اعضای مراکز کانون، آشنایی اعضا با آداب و رسوم شهرهای مختلف استان، افزایش خود اتکایی و اعتماد به نفس، و ... را از ثمرات برگزاری اردو عنوان کرد.

وی همچنین گفت: 6، 7 ، 8  شهریورماه امسال، زمان بندی برگزاری اردوی استانی اعضای دختر مراکز کانون استان کرمانشاه است و برای این اردو، برنامه های مناسبی مانند؛‌ بازدید از اماکن تاریخی شهر کرمانشاه، معرفی بازی های محلی، اجرای مسابقه، ...از سوی واحد کارشناسی کانون استان پیش بینی شده است.