رقابت 24 گروه در جشنواره نمایش عروسکی کانون استان کرمانشاه

جشنواره نمایش عروسکی مراکز کانون استان کرمانشاه، نیمه دوم شهریورماه امسال برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در اوسط شهریورماه امسال، گروههای نمایش عروسکی مراکز کانون استان کرمانشاه به رقابت با یکدیگر می پردازند.

«رضاموزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه، با اعلام این خبر افزود:با اعلام فراخوان جشنواره نمایش عروسکی، مراکز کانون استان کرمانشاه نیز به صورت چشمگیری در این جشنواره شرکت کرده اند.

«موزونی» با اشاره به استقبال مراکز از جشنواره نمایش عروسکی، از حضور نزدیک به 24 گروه نمایش عروسکی  در جشنواره استانی خبر داد.

مدیر کل کانون استان کرمانشاه، نمایش عروسکی را به عنوان یکی از فعالیت های جذاب و مهم در مراکز کانون عنوان کرد و افزود: در نمایش عروسکی، آشنایی با کار گروهی و همدلی یکی از مهمترین اهداف این فعالیت فرهنگی و هنری است. علاوه بر اینکه، این فعالیت در جذب اعضا نیز یکی از فعالیت های مهم در مراکز کانون محسوب می شود.

وی همچنین گفت: با شروع فعالیت آماده سازی و تمرین گروههای نمایش عروسکی در مراکز کانون استان کرمانشاه، کارشناسان ستادی این اداره کل، به صورت متناوب از فعالیت این گروهها بازدید به عمل آورده و راهنمایی های لازم را نیز برای  روند بهتر اجرای  نمایش های مراکز ارایه داده اند.

جشنواره نمایش عروسکی مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، در اواسط  شهریورماه امسال در شهر کرمانشاه برگزار می شود.

گروههای برتر، برای رقابت به جشنواره کشوری نمایش عروسکی که امسال به میزبانی کانون استان مازندران برگزار می شود، دعوت خواهند شد.