اعضای نوجوان در کرمانشاه اردوی استانی برگزار می کنند

نزدیک به 60 نفر از اعضای دختر منتخب مراکز کانون استان کرمانشاه در اردوی 3 روزه شرکت دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، جلسه ویژه بررسی و برنامه ریزی اردوی استانی اعضای نوجوان دختر مراکز کانون استان کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه که در دفتر «رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه برگزار شد، شرکت کنندگان در جلسه، به  بحث و تبادل نظر پیرامون کیفیت و کمیت برگزاری سومین اردوی استانی پرداختند.

«رضا موزونی» با اعلام اینکه برنامه های علمی، آموزشی، تربیتی در کنار فعالیت های تفریحی برای اعضای شرکت کننده پیش بینی کرده ایم، افزود: سعی ما و همکارانمان در مجموعه اداره کل کانون استان این است که با برنامه ریزی مناسب، روزهایی که اعضای مراکز کانون استان در کنار یکدیگر هستند را به روزهایی پر از خاطرات شیرین و به یاد ماندنی تبدیل کنیم.

مدیر کل کانون استان، زندگی اردویی را یکی از خاطرات ماندگار روزهای نوجوانی اعضا برشمرد و اظهار امیدواری کرد، حضور اعضا در این برنامه، سبب گسترش شادی، نشاط و همدلی و دوستی میان آنان شود.

وی همچنین با اشاره به حضور نزدیک به 60 نفر از اعضای دختر نوجوان در سومین اردوی استانی مراکز کانون استان کرمانشاه، از برگزاری این اردو با عنوان « فقط یک زمین داریم» در روزهای 6، 7 ، 8 شهریورماه خبر داد.

اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی مختلفی همچون؛جنگ شبانه، بازدید از باغ گلها، کارگاههای دستی، بازی و سرگرمی، سفال، کاردستی، مسابقات مختلف حضوری، معرفی محیط زیست  با محوریت حمایت از درختان بلوط، سخنرانی « رضا موزونی» ، مدیر کل کانون استان در آیین اختتامیه اردو با موضوع  دوستی با طبیعت،،و...در این برنامه اردویی پیش بینی شده است.