اولین مرکز  فراگیر در کانون استان کرمانشاه، افتتاح می شود

اولین مرکز فراگیر کانون استان کرمانشاه، هم زمان با روز جهانی معلولان افتتاح می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اولین مرکز فراگیر این اداره کل در روز 13 آذرماه و همزمان با روز جهانی معلولان در شهر کرمانشاه افتتاح می شود.
«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه، با اعلام این خبر افزود: مراکز فراگیر کانون کتاب‌خانه‌هایی هستند که کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه (معلول جسمی‌حرکتی، نابینا و ناشنوا) در کنار دیگر اعضای کانون به فعالیت‌های فرهنگی و هنری می‌پردازند.

مدیر کل کانون استان با اشاره به تجهیز این مرکز فراگیر، از برگزاری دوره آموزشی ویژه مربیان فرهنگی و علاقمند به  فعالیت در مرکز فراگیر خبر داد و گفت: وسایل مورد نیاز آموزشی و کتابخانه ای برای کودکان و نوجوانان با شرایط خاص در این مرکز فراهم شده است.
«موزونی» با اشاره به افتتاح این مرکز در روز شنبه 13 آذرماه، از حضور مسوولین مختلف استان در این برنامه خبر داد و افزود: در این برنامه قرار است مسوولین ادارات مختلف مانند: آموزش و پرورش، بهزیستی، آموزش و پرورش استثنایی و ... حضور یابند.
مدیر کل کانون استان کرمانشاه همچنین گفت: در این جشن، کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه و توان‌یاب در کنار دیگر هم‌سالان عضو کانون به اجرای سرود می‌پردازند و نمایش‌هایی در این آیین‌ اجرا می‌شود.
وی افزود: رونمایی از کتاب‌های بریل کانون از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.
مراسم افتتاح مرکز فراگیر کانون کرمانشاه، از ساعت 10 صبح تا 11 روز شنبه 13 آذر 1395 در مرکز فراگیر کانون واقع در شاطرآباد، چها راه ابوذر، مرکز فرهنگی و هنری شماره 3 کانون برگزار می‌شود.