کد خبر: 265533
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
کودکان کرمانشاهی راهی کوچه انقلاب شدند

هم زمان با آغاز دهه مبارکه فجر، ویژه برنامه های مختلف این ایام، در کلیه مراکز کانون استان کرمانشاه آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، هم زمان با 12 بهمن ماه و آغاز ویژه برنامه های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مراکز کانون پرورش فکری در سراسر استان با برپایی برنامه های مختلف فرهنگی، ادبی و هنری، به استقبال سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رفتند.

«موزونی» با اشاره به برگزاری جنگ بزرگ «لبخند پیروزی» همچنین گفت:  در این برنامه که یکی از برنامه های ویژه در سطح شهر کرمانشاه است، با استفاده از فضای آماده شده در مرکز شماره 2 کانون واقع در سه راه 22 بهمن، «کوچه انقلاب» طراحی شده است که در این کوچه، کودکان با اتفاقات و شعارهای روزهای انقلاب آشنا می شوند.

گفتنی است که ویژه برنامه «لبخند پیروزی» همه روزه از ساعت 9_11 صبح، پذیرای نزدیک به 400 نفر از دانش آموزان، مهدهای کودک، کودکان و نوجوانان کرمانشاهی است.

این برنامه تا 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

در مراکز مختلف استان کرمانشاه نیز، ویژه برنامه های دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی آغاز شده است. استقبال دانش آموزان، مدیران مدارس و کودکان و نوجوانان نیز از نکات قابل توجه در این برنامه هاست.بسیاری از مسوولان ارشد محلی نیز  کار افتتاح این ویژه برنامه ها را برعهده داشته و رنگ و بوی خاصی به این مراسم بخشیده اند.