شرکت مسوولان ارشد استانی در افتتاح برنامه های دهه فجر مراکز کانون استان کرمانشاه

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان، از اجرای ویژه برنامه های مراکز کانون استان کرمانشاه در ایام دهه مبارکه فجر تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، حضور مسوولین مختلف ادارات در برنامه های مراکز مختلف کانون استان در ایام ا... دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، رنگ و بوی خاصی به این مراسم بخشیده است.

«رضا موزونی» با اعلام این خبر افزود: ویژه برنامه های مختلف مراکز کانون استان کرمانشاه در حالی آغاز شده است که فرمانداران و مسؤلان مختلف محلی در شهرهای مختلف استان، همراه و هم گام با مربیان کانون، در افتتاح برنامه های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضوری پر رنگ داشته اند.

مدیر کل کانون استان کرمانشاه با تقدیر از اجرای برنامه های پربار در کلیه مراکز کانون استان، اعلام کرد این برنامه ها با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان امروز با تاریخ پرشکوه پیروزی انقلاب اسلامی در سال  1357 در حال برگزاری است.

34 مرکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، ویژه برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی، هنری و ادبی را در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  ایران برگزار می کنند.