«علی اکبر اکبری»، فرماندار ثلاث باباجانی: کانون پرورش فکری به عنوان یک نهاد فعال فرهنگی، باید تقویت شود

در دیدار مدیر کل کانون استان و فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی، درباره توسعه فعالیت های فرهنگی کانون پرورش فکری بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، «رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان در دیدار با «علی اکبر اکبری»، فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی بر توسعه حمایت های فرهنگی از کانون پرورش فکری تاکید و در رفع مشکلات این مرکز فرهنگی برای ارایه مناسب خدمات فرهنگی بحث و تبادل نظر کردند.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان در این دیدار با قدردانی از توجه ویژه فرماندار ثلاث باباجانی از فعالیت های فرهنگی و به خصوص، برنامه های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری در این شهرستان، اظهار امیدواری کرد این حمایت ها، همچنان ادامه باشد.

«موزونی» رویکرد کانون استان را به عنوان یکی از اصلی ترین نهاد های متولی کودک و نوجوان در کشور، توسعه امکانات فرهنگی و برقراری عدالت اجتماعی در کلیه مناطق عنوان کرد و افزود: توجه کانون به شهرستان های مرزی، نگاهی ویژه و یکی از مهم ترین اهداف کانون، رونق فعالیت های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان در این مناطق است.

«علی اکبر اکبری»، فرماندار ثلاث باباجانی نیز در این دیدار، با قدردانی از حضور مدیر کل کانون استان در شهرستان ثلاث باباجانی و توجه ویژه وی به مناطق مرزی، فعالیت های کانون پرورش فکری را به عنوان یک نهاد فعال فرهنگی، مهم ارزیابی کرد و افزود: کانون از نهاد های فعال فرهنگی است که باید این مجموعه تقویت شود.

فرماندار ثلاث باباجانی، کانون پرورش فکری را فعال ترین نهاد فرهنگی شهرستان ثلاث باباجانی اعلام و برحمایت از این مجموعه فرهنگی تاکید کرد.