کد خبر: 267734
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
«سلفی با گرگ» در «روانسر» دیده می شود

این نمایش پس از اجرای موفق در شهر«سنقر»، آماده نمایش در شهر «روانسر» می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، نمایش «سلفی با گرگ» کار «علی قسمتی»، کارشناس تئاتر کانون استان کرمانشاه، 10 اجرا در شهر «سنقر و کلیایی» داشت و کودکان این شهر به تماشای این نمایش نشستند.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه با اعلام ابن خبر افزود: نمایش «سلفی با گرگ» به سفارش اداره کل سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان - طرح حمایت از نمایشگران کانونی در اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه تهیه شده است.

موزونی همچنین گفت: این نمایش در میان استقبال کودکان و نوجوانان شهر «سنقر و کلیایی» به روی صحنه رفت.

مدیر کل کانون استان کرمانشاه با اشاره به استقبال دانش آموزان از اجرای این نمایش افزود: این روزها، اجرای نمایش «سلفی با گرگ» در میان استقبال پرشور کودکان و نوجوانان شهر « سنقر»، از اجرای موفقیت آمیز طرح اجرای نمایش در خارج از پایتخت استان کرمانشاه حکایت دارد.

این نمایش در آخرین اجرای خود شاهد حضور پر رنگ مسؤلان ارشد نهادها و ادارات فرهنگی نیز بود.

 «نجفی مهر» و «ابوالفتحی» از کارشناسان امور فرهنگی استانداری کرمانشاه، «حقی»، بخشدار مرکزی سنقر، «پروینی»، رئیس شورای اسلامی شهرستان سنقر، «حشمتی» و «زارعی»، از هنرمندان بنام شهر سنقر نیز در آخرین اجرای این گروه در شهرستان سنقر و کلیایی به عنوان تماشاگران ویژه به تماشای نمایش «سلفی با گرگ» نشستند.

«سلفی با گرگ» بعد از 10 اجرای موفق با تلاش همکاران در مرکز «سنقر»، در حال برنامه ریزی برای اجرا در شهرستان «روانسر» است.