کد خبر: 267983
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
«سلفی با گرگ» به روانسر رسید

در ادامه برنامه های اجرایی نمایش عروسکی« سلفی با گرگ»، این نمایش در شهر « روانسر» به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، نمایش عروسکی «سلفی با گرگ» در مرکز روانسر اجرا می شود.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: حمایت از تئاتر و نمایش های عروسکی  به عنوان یکی از فعالیت های شاخص در مراکز کانون پرورش فکری، به عنوان یکی از مهمترین برنامه هایی است که در اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به آن توجه شده و با راه اندازی اولین مرکز نمایش عروسکی کانون نیز در آینده نزدیک، شاهد برپایی جدی تر جشنواره ها و نمایش های متعدد عروسکی برای کودکان و نوجوانان خواهیم بود.

«موزونی» با اشاره به استقبال شهرهای استان کرمانشاه از اجرای نمایش عروسکی « سلفی با گرگ»، از برنامه ریزی و آمادگی این اداره کل برای اعزام و اجرای این گروه نمایشی در دیگر شهر های استان خبر داد.

مدیر کل کانون استان  همچنین، از طراحی و اجرای نمایش های مختلف در آینده نزدیک و از سوی مرکز نمایش عروسکی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه خبر داد و افزود: در حال حاضر، نمایش « سلفی با گرگ»( تولید شده  در واحد نمایش اداره کل کانون استان کرمانشاه)، از 11 تا 13 اردیبهشت ماه و در نوبت های صبح و عصر در مرکز روانسر، برای کودکان و نوجوانان اجرا می شود.