انتشار پوستر کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر در بهار آزادی

تصویری از مراسم حضور تاریخی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در بهشت زهرا و تلاوت قرآن و ترجمه آن از سوی دو نوجوان، بر روی پوستر کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی نقش بسته است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این تصویر، دو نوجوان را در روز 12 بهمن 1357 روز ورود امام خمینی(ره) به میهن و پیش از سخنرانی تاریخی امام در بهشت زهرا نشان می‌دهد که یکی از آنان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت و دیگری ترجمه آن را قرائت کرد.
بر همین اساس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر در سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب و بر روی این پوستر که طراحی آن را رضا اسماعیلی برعهده داشته، عبارت «بهار آزادی» را درج کرده است.
در پیشانی این پوستر نیز پرچم جمهوری اسلامی ایران و تصویری از مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نقش بسته است.
همچنین شعار ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی برگرفته از شعار سال 1394 مقام معظم رهبری با عنوان تداوم افتخار و عزت اسلامی در پرتو ولایت‌مداری، همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت همچنین گرامی‌داشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر روی این پوستر درج شده است.
درهم آمیختن ترکیبی از رنگ آبی آسمان و بارقه‌هایی از نور به رنگ پرچم سه رنگ ایران با آن تصویر تاریخی سیاه و سفید، به این پوستر جلوه‌ای ویژه بخشیده است.
کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر با مسوولیت کانون این پوستر را در پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی وابسته به کانون منتشر می‌کند همچنین این پوستربر دیوارها و تابلوهای اطلاع‌رسانی تمامی مراکز کانون سراسر کشور و دیگر سازمان‌های عضو کمیته در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی نصب خواهد شد