بچه ها فعالیت های شاد می خواهند /  فضای زیبا و رنگارنگ کانون من را جذب کرد

13 سال دارد و عضو ملی کانون پرورش فکری است مقام اول جشنواره رضوی استان ، کتاب خوان برتر استان و چند مقام ادبی از افتخارهای کسب شده توسط هستی است.عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد مرکز فرهنگی هنری شماره 1 یاسوج است.

 هستی نماد تلاش و جدیت در مرکز فرهنگی هنری شماره 1 یاسوج است . خوب فکر کردن ، خوب زندگی کردن را مدیون پدر و مادرش است و می گوید بر دستان پر مهر آنان بوسه می زنم . آرزوهای بزرگی در زندگی دارد و می گوید منتظر اتفاق ها و موفقیت های خوبی در زندگیش است .
*خودش را این طور معرفی کرد:
هستی هوشمند هستم 13 سال سن دارم و از کلاس دوم ابتدایی که از مالزی برگشتم عضو کانون شدم .
* کانون را چگونه شناختی؟
 از طریق یکی از اعضای کانون که دوست خانوادگی ما بود و همیشه کتاب های خوبی داشت وقتی فهمیدم این کتاب ها رو از کانون امانت میگیره منم ترغیب شدم عضو کانون شوم .
*تا به حال چه موفقیت هایی کسب کردی ؟
جشنواره رضوی مقام اول را کسب کردم،  عضو ملی کانون شدم که کتاب های خوبی هدیه گرفتم ، در مسابقات ادبی در استان چندین مقام آوردم و یک بار هم کتابخوان برتر استان شدم.
 *اهل کتاب خواندن هستی؟بیشتر چه کتاب هایی را می خوانی؟بهترین کتابی که امانت گرفتین؟
بله. ابتدا باید بگم من طرفدار کتاب های ماجرا جویانه و تخیلی هستم و بهترین کتابی که به امانت گرفتم کتاب " سیاه دل"   اثر خانم فونکر و" وحشت در اعماق" از آقای استاین بوده است.
*کانون چه تاثیری در زندگی شما داشته ؟
خیلی تاثیر داشته من قبلا خجالتی بودم و به کارهای گروهی علاقه ای نداشتم ولی کانون باعث شده که اکثر کارا رو گروهی انجام بدم فکر میکنم کانون باعث خلاقیت بیشتر من شده مهارتم بالا رفته و بهتریت تاثیر کانون آشنایی با دنیای رنگارنگ کتاب های کانون بود .
*به عنوان یک نوجوان به نظر شما  چه فعالیت هایی باید در کانون باشه ولی نیست ؟
تئاتر صحنه کلاس های موسیقی ،و ساعات کلاس های نقاشی و سفالگری هم باید بیشتر باشد.
*نظرت درباره کانون چیست؟
کانون مکانی پرمهر و محبت و دارای مربیانی مهربان و دلسوز و دوست داشتنی است که مادرانه، خلاقیت بچه ها را در هر زمینه ای شکوفا می کنند و فعالیت های آن خسته کننده نیست.
*اولین خاطره ای که از کانون دارین؟
وقتی برای اولین بار همراه مادرم به کانون آمدم فضای زیبا و رنگارنگ کانون منو جذب کرد و همینطور که محو تماشا بودم با دختری آشنا شدم که  الان بهترین دوست من است.
*یک جمله راجع به کلمه های  زیر :
کانون :خانه ی مهربانان ،باغ کتاب
کتاب:کنجی که نمیتوان روی آن قیمت گذاشت
مربیان کانون :فرشته های زمینی
*در پایان چه پیامی برای خانواده ها داری؟
من کانون رو خیلی دوس دارم و امیدوارم همه ی خانواده ها هم با کانون آشنا بشن تا همه ی فرزندان ایران زمین از کانون استقاده کنند درخواستی هم از مسولان کانون دارم و آن هم این هستش که فعالیت های شادی به فعالیت های کانون اضافه کنند.