حلقه هایی تربیتی در  مرکز فرهنگی و هنری باشت برگزار شد

به مناسبت دهه فجر حلقه های تربیتی با حضور اعضای مرکز فرهنگی هنری باشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری باشت در این خصوص گفت: یکی دیگر از مصوبات کمیته ی کودک نوجوان ستاد دهه مبارک فجر این شهرستان برگزاری حلقه هایی تربیتی در این مرکز با محوریت دهه مبارک فجر بود که این مهم در پنجمین روز از دهه فجر برگزر شد.

محبویه ظفری اظهار داشت: در این نشست، مسئول طرح تربیتی چهره به چهره و  120 نفر از اعضای مرکز باشت حضور داشتند.

 مسئول طرح تربیتی چهره به چهره با حضور در جمع اعضای کانون باشت گفت: کودکان و نوجوانان به عنوان خط مقدم کارهای فرهنگی است.

موحدی پور  با اشاره به اینکه فعالیت های کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری ترسیم اندیشه گفتمان سازی است و باید در این راستا حرکت کنند، تصریح کرد: در زمان انقلاب و قبل از آن ما به راحتی اکنون شما که گفتمان می کنید نمی توانستیم همچنین کارهایی را انجام دهیم و اگر میخواستیم باید در نهان و دور از دولت و نظام اینکار را می کردیم.

موحدی با بیان این مطلب که فعالان فرهنگی با جان و دل در تحقق آرمان هایی ، ارزش ها و اهداف انقلاب حرکت کنند، خاطر نشان کرد: طرح تمدن نوین اسلامی باید با مباحث نظری همراه باشد و گفت و شنود و پرسش و پاسخ ها پیرامون این طرح مطرح شود.

 این مقام مسئول در پایان افزود: آنچه که امروز باید آن را فریاد بزنیم و نگذاریم از قلم و زبانمان بیفتد اندیشه و آرمان امام خمینی (ره) است تا در عرصه فعالیت بتوانیم حضور جوانان را در مسائل فرهنگی و اسلامیان حفظ کنیم.