پرتال کودک متعلق به تمامی مخاطبان و خانواده‌هاست

سرپرست دفتر فن‌آوری‌ اطلاعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: پرتال کودک متعلق به تمامی کودکان و نوجوانان ایران و خانواده هاست و از این ظرفیت باید به خوبی استفاده کرد.

به گزارش اداره‌ ‌‌کل روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ، مهدیار نویدادهم در نشست هم اندیشی پرتال کودک و نوجوان در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پرتال کودک و نوجوان می تواند باعث نزدیکی ارتباط کودکان و نوجوانان با خانواده ها شود.
وی اظهار داشت : با وجود پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی میان خانواده ها بخصوص کودک و نوجوان این پرتال می تواند دغدغه بسیاری از خانواده ها را در خصوص آسیب های این فضا را برطرف نماید.
 وی از دیگر مزایای پرتال کودک و نوجوان را معرفی آثار اعضا و مربیان عنوان کرد و افزود: راه اندازی پرتال کودک و نوجوان مکانی است برای ارائه آثار اعضا و مربیان و آثاری است که کم‌تر دیده می‌شوند.
 نوید ادهم تصریح کرد:  پرتال کودک فرصت مناسبی برای در اختیار گذاشتن تجربه ها و اشتراک‌گذاری توان‌مندی‌های اعضا و مربیان کانون پروروش فکری و تمامی کودکان و نوجوان ایران است.
در این نشست هم‌چنین پروانه کیانیان کارشناس بخش محتوایی پرتال کودک 24 به ارایه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته و آموزش چگونگی فعالیت در بخش‌های مختلف این فضای مجازی پرداخت.
گردهمایی مسوولان و مربیان فرهنگی  در روزهای 14 و 15 اسفند 95 در مرکز فرهنگی هنری 1 یاسوج برگزار شد.