نشست صمیمی پایان سال مدیرکل کانون پرورش فکری استان کهگیلویه وبویراحمد با همکاران

نشستی صمیمی با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و همکاران این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت نزدیک شدن به بهار طبیعت و پایان سال جاری مدیرکل کانون استان طی نشستی از تلاش و کوشش های خالصانه تمام کارکنان اداره تشکر و آستانه حلول سال نو را به آنان تبریک گفت و افزود: به حول و قوه الهی سعی مان بر این است که بتوانیم در سال جدید با مهربانی و همدلی بیشتر و با ایجاد تحولات جدید و مثبت بسیار بهتر از گذشته انجام وظیفه نماییم.
عیسی گرجی زاده ضمن عرض تبریک عید باستانی 96 و خسته نباشید به همگان ابراز امیدواری نمود که انشاالله در زیر سایه اهل بیت و به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) سال آینده برای همه سالی سرشار از خیر و برکت باشد.
وی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه همکاران در اداره کل و شهرستانهای تابعه جهت همکاری در برگزاری هرچه باشکوه تر جشنواره ها و سایر برنامه های سال 95 و تبریک بمناسبت نزدیکی ایام نوروز و سال جدید از همکاران خواست تا در سال 96 تمام توان و تلاش خود را در برگزاری با شکوه تر این برنامه ها به مرحله ظهور برسانند.
گرجی زاده در ادامه افزود:برنامه های سال 95 با همت و تلاش پرسنل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  و شهرستان های تابعه به خوبی به پایان رسید و امید است در سال آینده نیز با تلاش بیشتر همکاران شاهد درخشش این استان در میان سایر استانها باشیم.
در ادامه نیز تعدادی از همکاران دیدگاه ها و نظرات خود را در برگزاری برنامه های سال 95 اظهار کردند.