پیام مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز سال جدید

مدیرکل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز سال جدید پیامی صادر و این نوروز باستانی را به همه همکاران در سراسر کشور تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کانون استان با صدور پیامی نوروز 1396 را به همه همکاران در سراسر کشور تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است.
 
برآمد باد صبح و بوی نوروز           به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال و همه سال         همایون بادت این روز و همه روز
اینجا برف ذره ذره آب می شود ...
بهار ثانیه ثانیه می آید .....
و اما اینجا به اندازه شکوفه های ناز بلوط زاگرس و بر بلندای سرزمین چهارفصل مان ، دنا ، برای هر ثانیه زندگیتان آرزوهای خوب می کنیم.
نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست ، حتی اگر کوتاه ترین شب ان یلدا باشد.
رستاخیز طبیعت بار دیگر جلوه گری کرد و زمستان با تمام خشونت و سردی ، متواضعانه حضور بهار را گردن نهاد و این یعنی فرصتی نو برای تازه شدن و باز نگریستن بر چگونه زیستن .
همچنان که طبیعت خداوند ، لباس کهنه از تن می زداید ، بر ماست که افکار آینه ی قلوب خویش را از زنگار ناراستی و کینه بزدائیم و دست در دست هم دهیم به مهر....
آری ؛ این است فلسفه ی نوروز ....
سال 1395 با تمام خوبی ها ، بدی ها و حوادث تلخ و شیرین گذشت و اکنون در آستانه ی فصلی نو قرار گرفته ایم ، اینجانب با عرض تبریک صمیمانه خدمت همه همکارانم در  کانون در سراسر میهن اسلامی ، امیدوارم سالی همراه با انگیزه و پیشرفت در امور و سالی سرشار از تندرستی و نیک روزی برای آنان باشد.
و سلام گرم بنده و همکارانم را از سرزمین چهار فصل ، آشیانه ی مهربانی و دیار مهمان نوازی و زاد بوم شقایق های واژگون و دنای با صلابت ، استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرا باشید.
در پایان صحت و سلامتی برای رهبر فرزانه انقلاب و ریاست محترم جمهوری و توفیق برای دولت تدبیر و امید را از خداوند خواستارم.

عیسی گرجی زاده

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد