همه باید دغدغه خدمت به کودکان و نوجوانان را داشته باشیم

در نخستین نشست شورای فرهنگی کانون کهگیلویه و بویراحمد ،اولویت های کاری در سال جدید مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کهگیلویه و بویراحمد ، در نخستین شورای اداری و فرهنگی  کانون کهگیلویه و بویراحمد در سال96 نشستی با حضور مدیر کل و نیروهای ستادی برگزار و درباره اولویت های کاری گفت و گو شد.
عیسی گرجی زاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد  با تبریک سال جدید و همزمانی  آغاز روز کاری با ماه رجب، فضای کاری کانون را متفاوت از سایر دستگاه ها دانست و گفت: خداوند متعال را برای فضای دوستی و همدلی موجود در کانون برای خدمت به کودکان و نوجوانان این مرز و بوم شاکرم.
وی با اشاره به فعالیت های کانون کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته، سال 95 را سالی پر کار دانست و گفت: برگزاری جشنواره های نمایش عروسکی ، قصه گویی و رضوی  ، برگزاری مسابقات ادبی و هنری ، اجرای طرح کانون و مدرسه ،برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت به مدت دو هزار و 606 ساعت آموزشی ، برگزاری نشست های ادبی دو پنجره و برپایی اردوی سیاحتی قشم برای کارکنان کانون استان از مهمترین برنامه های کانون در سال گذشته بوده است .
گرجی زاده اظهار داشت :راه اندازی مهمانسرای مرکز فرهنگی هنری شهر سی سخت ، افتتاح ساختمان های کتابخانه سیار روستایی دهدشت و گچساران و پرداخت بیش از 320 میلیون تومان تسهیلات در قالب های مختلف به همکاران استان از دیگر برنامه های مهم سال 1395 بوده است.
مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد به موفقیت های کسب شده در سال گذشته اشاره کرد و کسب رتبه برتر استانی در ارزیابی برنامه های دهه فجر توسط کمیته کودک و نوجوان و ستاد اقامه نماز از موفقیت های این اداره کل در سال گذشته عنوان کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: همه باید دغدغه خدمت به نسل پاک کودک و نوجوان را داشته باشند و این امر فقط با همدلی نیروهای ستاد در کنار مسوولان و مربیان مراکز فرهنگی هنری میسر می شود.
گرجی زاده  همچنین راه اندازی کانون زبان در شهرستان های گچساران و کهگیلویه را از جمله  برنامه های این مجموعه در سال جاری دانست و گفت: با فراهم آوردن بستری برای تعامل و ارتباط بیشتر بین مراکز کانون و کانون زبان این امر محقق خواهد شد.
وی با قدردانی از تلاش همکاران در سال گذشته اظهار امیدواری کرد :با تقویت روحیه همدلی و همکاری روزهای خوب و موفقی را پیش رو داشته باشیم.