تقدیر استاندار گلستان از مدیرکل کانون پرورش فکری

استاندار گلستان با اهدای لوح تقدیری از اقدامات اجرایی و فعالیت های اثرگذار مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه تقویت و ترویج عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی تجلیل کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، استاندار گلستان با اهدای لوح تقدیری از اقدامات اجرایی و فعالیت های اثرگذار مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه تقویت و ترویج عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی تجلیل کرد.
کانون پرورش فکری به لحاظ عملکرد مفید و موثر در این حوزه، در بین دستگاه های اجرایی جزء دستگاه های فعال و برگزیده شناخته شد که در این راستا حسن صادقلو استاندار گلستان طی لوح تقدیری از مدیرکل و مجموعه کانون پرورش فکری تقدیر و تشکر نمود.
گفتنی است سرهنگ زاهدی به نمایندگی از استاندار گلستان در اداره کل کانون پرورش فکری حضور یافته و این لوح را به مدیرکل کانون اهدا کرد.
در بخشی از این لوح آمده است :
اقدامات ارزشمند شما در فعالیتهای ستاد صیانت استان ، تاثیر بسزایی در تقویت ترویج عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی داشته و افزایش رضایتمندی مردم و مسئولین نظام را فراهم نموده است .
بدینوسیله از تلاش صادقانه و بی شائبه شما قدردانی نموده و توفیقات روز افزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم ( عج ) و تحت رهبری ولی امر مسلمین، حضرت آیت ا... خامنه ای (مد ظله العالی) در دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسئلت دارم.
حسن صادقلو - استاندار