طنازی دست نقاش اعضای هنرمند کانون گلستان گل لبخند بر لبان کودکان بیمار نشاند

اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گلستان با ساخت تابلوهای کلاژ و نقاشی در طرح ها و نقش های متنوع و اهدای آن به بیمارستان شهید طالقانی گرگان، ضمن دل جویی از کودکان بیمار فضایی شاد و مفرح در بخش های مختف ایجاد کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان و به گفته سید رهبان مسلمی عقیلی  کارشناس هنری، در این دیدار ضمن فضاسازی بیمارستان طالقانی گرگان با تابلو های کلاژ و نقاشی که در کارگاه های هنری مراکز فرهنگی هنری سراسر استان توسط اعضای مشتاق و علاقه مند به تصویر کشیده شده بود، از اعضای هنرمند مرکز شماره دو گرگان دعوت شد تا با اجرای برنامه های متنوع لحظاتی شاد را برای کودکان بیمار به ارمغان بیاورند.
فضا سازی بیمارستان تخصصی کودک و نوجوان طالقانی از برنامه های مصوب هفته ملی کودک در سال 1395 بود که به صورت فرآیند محور با همکاری مربیان هنری توسط اعضا با موضوع سلام و تصویری سازی کتاب به اجرا در آمد.
دل جویی و ایجاد لحظاتی شاد به واسطه اجرای نمایش طنز، قصه گویی و شعر خوانی در بخش های بیماران عفونی، سرطانی و اورژانس از برنامه های ویژه این دیدار بود که توسط اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره دو گرگان صورت گرفت.