مسابقه اینترنتی کلام کریم اهل بیت علیه السلام

همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع)، کودکان و نوجوانان گیلانی در مسابقه اینترنتی با عنوان کلام کریم اهل بیت علیه السلام که در پایگاه مسابقه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراخوان شده است، شرکت می کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون استان گیلان، مسابقه اینترنتی کلام کریم اهل بیت علیه السلام همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با سخنان گوهربار این امام در پایگاه مسابقه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعال شده است.
کاربران عضو پایگاه مسابقه اینترنتی کانون مدت 20 دقیقه فرصت دارند تا به 14 سوال 4 گزینه‌ای این مسابقه به نشانی www.kanoonquiz.ir پاسخ دهند.
علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه اینترنتی از 22 تیر تا 16 شهریور هم‌زمان با ولادت حضرت امام رضا(ع) فرصت پاسخ‌گویی به سوال‌ها را دارند و پس از پایان مهلت تعیین شده به تعدادی برگزیدگان این رقابت به قید قرعه هدایایی اهدا می‌شود.
در این مسابقه که با مشارکت کانون پرورش فکری استان گیلان انجام شده است کاربران با موضوع‌هایی مانند «کََرَم»، «زُهد»، «تقوا»، «خویشاوند و بیگانه» «حق و باطل»، «مشورت»، «شکر نعمت»، «ارتباط عقل و ادب»، «همت و جوانمردی» و… آشنا می‌شوند.
کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه‌ها که تاکنون در این پایگاه ثبت نام نکرده‌اند، می‌توانند با یک بار عضویت در این پایگاه در تمامی مسابقه‌های اینترنتی کانون شرکت کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان پیش از این نیز در برگزاری مسابقه‌ اینترنتی با عنوان سوسن چلچراغ در پایگاه مسابقه‌های اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشارکت داشته است.