کد خبر: 233049
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
بازدید 3235
مسوول جدید حراست کانون گیلان معرفی شد

رضا قمرزاده مشاور مدیرعامل و مدیر دفتر مرکزی حراست، رویکردهای حراستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در آیین تکریم و معارفه مسوول حراست کانون گیلان تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان رضا قمرزاده مشاور مدیرعامل و مدیر دفتر مرکزی حراست کانون کشور در این آیین با درود به پیشگاه با عظمت شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و شهیدان رجایی و باهنربه‌ویژه شهید گیلانی میرزاکوچک‌خان ، دهه کرامت را تبریک گفت و اخلاق‌محوری و محبت را آمیخته و تنیده در حراست دانست و این دو اصل را جزء ذات حراست برشمرد.
مشاور مدیرعامل کانون کشور صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی را وظیفه هر ایرانی مسلمان دانست و صیانت از کارکنان،اماکن و اموال و به عبارتی اهداف و ماموریت‌های سازمانی را از جمله وظایف حراست عنوان و افزود: مدیریت دفتر مرکزی حراست برای این ماموریت‌های سازمان، شاخص‌های مراقبتی و حفاظتی تدوین و این شاخص‌ها به مدیرعامل و معاونت‌های حوزه ستادی نیز اعلام شده است.
قمرزاده خاطرنشان کرد: حرکت بر مبنای قانون و شرع و منطق از جمله شاخص‌های حراست کانون پرورش فکری است که در جهت رسیدن به وضعیت مطلوب سازمان و امنیت و آرامش کارکنان تبیین شده است. وی اصل پیشگیری و پرداختن به علت‌ها و تبدیل بایدها به باورها با برخورد انسانی و خوش‌بینی را از دیگر شاخص‌های حراست کانون پرورش فکری دانست.
وی رویکردهای حراست کانون را با تشریح اصول تبدیل بایدها به باورها، اخلاق‌مداری و واقع‌بینی برای حاضران در جلسه بیان کرد که با همکاری و محبت در بین کارکنان تقویت می‌شود.
ظهیری مدیر کل حراست استان گیلان دیگر سخنران این آیین با گرامی‌داشت روز مبارزه با استعمار انگلیس و سال‌روز شهادت رئیس‌علی دلواری، یاد و خاطره مردان مبارز و دلاور ایران اسلامی را گرامی داشت و آرامش و امنیت امروز را مدیون جانفشانی‌های این دلیرمردان دانست که از ارزش‌های اسلامی و میهن خود پاسداری کردند.
ظهیری با اشاره به منوّیات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی ایرانی اسلامی، ترویج ارزش‌های دینی و ایرانی را از جمله راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمنان برشمرد و نقش مربیان کانون را در انتقال فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در بین کودکان و نوجوانان بسیار حساس و ارزشمند بیان کرد، چراکه آموزش به کودکان و نوجوانان با پیشرفت و موفقیت جامعه توام می‌باشد.
 نقی علیزاده مدیر کل کانون استان گیلان با خوش‌آمدگویی به مهمانان، به پیشینه و قدمت فرهنگی و تاریخی استان و مفاخر دینی و علمی استان اشاره و یادآور شد: استان گیلان در عرصه علم و فرهنگ همیشه پیشرو بوده و هست و در رسیدن به اهداف عالیه کشور نقش مهمی داشته است.
علیزاده ضمن قدردانی از سی سال تلاش فرهنگی سهراب شکری مسوول حراست کانون اظهار امیدواری کرد تا با انتصاب سید جلیل میرعظیمی مسوول جدید حراست همکاری و همدلی همچنان در کانون تداوم داشته و همکاران با آرامش به فعالیت‌های فرهنگی بپردازند.
در پایان با اهدای لوح سپاس از سوی مشاور مدیرعامل و مدیر کل دفتر مرکزی حراست از تلاش صادقانه و خالصانه مسوول سابق حراست قدردانی شد، همچنین با اهدای حکم به سید جلیل میرعظیمی مسوول جدید حراست کانون استان گیلان معرفی شد.