کد خبر: 233243
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
بازدید 4110
اعضای فعال مراکز کانون گیلان به اردوی فرااستانی اعزام شدند

همزمان با میلاد مسعود امام رضا علیه السلام اردوی فرااستانی با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با شرکت 62 عضو نوجوان دختر فعال مراکز فرهنگی هنری به اردوگاه دلگشا آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان اعضای فعال 31 مرکز فرهنگی هنری طی آیینی ویژه به اردوی فرااستانی با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی به اردوگاه دلگشا اعزام شدند.
کارشناسان فرهنگی کانون با بیان این که این اردو هدیه ای است برای تشویق اعضای فعال کانون، اهداف، برنامه های شاخص و محور اردو را برای والدین تشریح کردند.
همچنین فرم نظرسنجی نیز برای ارزیابی این اردو به والدین ارایه شد تا زمینه تعامل و همکاری بیشتر فراهم شود.
در جلسه ویژه دیگری با حضور اعضای اردو اهداف و انتظارات کارشناسان و مربیان نیز مطرح و با اجرای مراسم بدرقه اعضای کانون به اردوگاه دلگشای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران اعزام شدند.
این اردوی فرهنگی و علمی شامل فعالیت های متنوع کارگاهی زیست محیطی، گردش در طبیعت، نجوم، رصد شبانه، کارگاه خواندن از منظر پرورش تفکر، کاردستی، نشست تربیتی، بازی های بومی محلی، ورزش و جنگ شبانه است که پرورش حس دینی و تقویت ارزش های اسلامی و ایرانی از جمله مهمترین اهداف تمامی برنامه ها می باشد.
گزارش خبری و تصویری این اردوی فرااستانی از سوی مرکز صدا و سیمای مرکز گیلان در بخش خبر و برنامه تلویزیونی در شهر انعکاس داده شد.
اعضای کانون شامگاه یکشنبه شانزدهم شهریور با برگزاری آیین استقبال و خوش آمدگویی به اردوگاه وارد شدند.