کد خبر: 236916
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
بازدید 2406
کارشناسان کانون کشور از مراکز کانون گیلان بازدید کردند

مدیر کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کشور همراه جمعی از کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش از مراکز فرهنگی هنری کانون استان گیلان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان بهمن کاظمی مدیر کل آموزش و پژوهش کانون کشور در جلسه شورای فرهنگی کانون استان گیلان هدف از این بازدید را قدردانی از تلاش همکاران و مربیان مراکز عنوان و تعامل بیشتر، بهره‌مندی از تجارب همکاران در ستاد و مراکز را از دیگر اهداف این بازدید برشمرد.
وی با اشاره به جایگاه کارشناسی در کانون و اهمیت تجارب کارشناسان، ارتباط دو سویه کارشناسان با مربیان مراکز فرهنگی هنری را بسیار مهم دانست.
نقی علیزاده مدیر کل کانون استان گیلان نیز ضمن خوش‌آمدگویی، گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهش کانون استان را برای حاضران ارایه و به بیان انتظارات همکاران این اداره کل در جهت پیشبرد اهداف و ماموریت سازمانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداخت.
سودابه امینی و مژگان خلیل‌پور از حوزه معاونت فرهنگی، مریم اسلامی و فاضلی از مدیریت آفرینش‌های هنری ادبی، سهیلا عزیزخانی از مدیریت آموزش و پ‍ژوهش از تاریخ 8/9/93 تا تاریخ 10/9/93 از مراکز فرهنگی هنری کانون استان گیلان بازدید کردند.
کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش کانون کشور از مراکز فرهنگی هنری رشت، لاهیجان، املش، سیاهکل، لنگرود، کوچصفهان، شفت، فومن، لشت‌نشاء، شماره یک و دو انزلی، تالش، اسالم، رستم‌آباد و صومعه‌سرا بازدید به عمل آوردند.