کد خبر: 243495
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
بازدید 1638
تشکیل کمیته عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کمیته عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی با حضور مدیر کل کانون استان گیلان و اعضای کمیته در دفتر مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، نقی علیزاده مدیر کل کانون در این جلسه با تاکید بر لزوم ارج نهادن به اصول و ارزش‌های دینی، اهتمام به اجرای برنامه‌های فرهنگی در خصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و حقوق شهروندی را مهم دانست.
علیزاده ضمن بررسی عملکرد کمیته عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی در سال گذشته، ابلاغ دستورالعمل برنامه‌های درون سازمانی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی را به مراکز فرهنگی هنری ضروری خواند و توجه به این مقوله فرهنگی را در فعالیت‌های ویژه کودکان و نوجوانان، هم‌چنین کارکنان کانون از جمله وظایف این کمیته برشمرد.
در ادامه این جلسه، میر عظیمی مسوول حراست کانون نیز رعایت شوونات اسلامی و برگزاری اردوهای زیارتی ویژه اعضای نوجوان را مورد تاکید قرار داد.
ارایه گزارش از عملکرد کمیته توسط اکرم السادات حسینی، مشاور امور بانوان و دبیر کمیته حجاب و عفاف و بررسی دستورالعمل ابلاغی از وزارت کشور، بررسی برنامه های گرامی‌داشت روز عفاف و حجاب از جمله مباحث این نشست بود که 9 تیرماه 1394 در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان برگزار شد.