کد خبر: 244568
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
بازدید 1571
سالن نمایش، هدیه مسوولان به کودکان و نوجوانان تالش

سالن نمایش مرکز فرهنگی هنری شهرستان تالش هم‌زمان با 22 بهمن سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان،  علی پورحسن مدیر کل کانون گیلان  در ادامه بازدید از مراکز فرهنگی هنری، با فرماندار و مسوولان  شهرستان تالش دیدار و پیرامون برنامه‌های مورد نظر و زمینه‌های همکاری مشترک به بحث و تبادل نظر پرداخت.
توسعه فضاهای آموزشی، راه اندازی کتابخانه سیار، بررسی روند پیشرفت سالن نمایش مرکز فرهنگی هنری تالش و فعالیت مسوولان کانون به عنوان مشاوران فرهنگی، از محور‌های سخنان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در دیدار با علی فتح اللهی فرماندار شهرستان تالش بود که در محل فرمانداری این شهرستان صورت گرفت.
علی پورحسن افزایش دامنه‌ی فعالیت‌های کانون، برپایی نمایشگاه‌های مشترک و اجرای برنامه‌ها در سطح شهر و روستا را زمینه ساز توجه‌افزون‌تر جامعه به فعالیت های کانون دانست و حمایت  همه جانبه مسوولان را برای تحقق این امر ضروری خواند.
در ادامه این دیدار فتح اللهی از انتصاب پورحسن به عنوان مدیر کل کانون گیلان ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: حضور شخصیت فرهنگی و دارای پیشینه مدیریتی مشخص، هم‌چنین همکاران توانمند کانون، می تواند زمینه رشد و گسترش همکاری های متقابل را فراهم کرده و ارایه فعالیت های ارزشمند به کودکان ونوجوانان را موجب شود.
فرماندار تالش از دغدغه های فرهنگی مسوولان این شهرستان گفت و ضمن حمایت از توجه به حوزه کودک ونوجوان ، افزایش دامنه فعالیت های کانونی را در شهر ها و روستاهای شهرستان خواستار شد.
ارایه‌ی گزارش از روند آماده سازی سالن نمایش کانون تالش که با اختصاص بودجه توسط فرمانداری اجرا می شود، ازدیگر برنامه‌ها بود و مهدی جعفری مسوول طرح احداث سالن نمایش کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ضمن تاکید بر تکمیل و تجهیز سالن ،‌ ازپایان یافتن کار در 22 بهمن ماه سال جاری خبرداد.
در این نشست که 12 مرداد ماه 1394 و با هدف تعامل و بررسی زمینه ‌های همکاری متقابل برگزار شد، مسوولان کانون و شهرستان تالش حضور داشتند.  
گفتنی است،‌ کانون تالش در قالب یک مرکز فرهنگی هنری ثابت همجنین کتابخانه پستی، فعالیت های کتاب محور خود را با  بهره گیری از تعالیم دینی و اسلامی به کودکان و نوجوانان ارایه می کند.