کد خبر: 264754
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
بازدید 1682
حضور پررنگِ مربیان کانون درمدارس روستایی شفت

با همکاری کانون و آموزش و پرورش، دانش آموزان مدارس روستایی شفت با فعالیت‌های مربیان مراکز فرهنگی هنری ‌همراه‌می شوند.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان، شفت ازجمله شهرستان‌های گیلان است که از جمعیت روستایی و به تبع آن از کودکان و نوجوانانی برخورداراست که مخاطبان اصلی فعالیت‌های کانون محسوب‌می‌شوند.
 روی‌کرد‌کانون در ارایه‌ی خدمات فرهنگی به تمامی مخاطبان و تلاش برای افزایش گستره‌ی فعالیت‌ها نیزبستر‌های مناسبی برای مربیان کانون شفت فراهم‌کرد تا درسایه‌ی تعامل با اداره‌ی آموزش پرورش و همراهی مربیان کتاب‌خانه‌ی پستی شهررشت میهمان دانش‌آموزان و مربیان مدرسه‌های روستایی این شهرستان باشند و آینده‌سازان ایران اسلامی را بیش‌ازپیش با فعالیت‌های هدف‌مند و خلاقانه کانون همراه‌کنند.
به‌همین منظور و درآغازاین مسیر که با حضوردر مدارس دیگر روستا‌های شهرستان ادامه‌می یابد، مربیان کانون پرورش فکری در مدرسه‌های « شهید غفاری کلوان» و « نصر درودخان» حضور یافتند و به اجرای برنامه‌های شاد و کتاب‌محور پرداختند.
بنابراین گزارش آموزش کاردستی، شعرخوانی و نمایش فیلم از جمله فعالیت‌های مربیان کانون دراین حضور بود و درهمین زمینه کودکان و نوجوانان ضمن آشنایی با کتاب‌ها و فعالیت‌های کانونی از عضویت‌در کتاب‌خانه پستی کانون استقبال‌کردند.
گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان افزون برمراکز ثابت، سیار و فراگیر، با بهره‌گیری از چهارکتاب‌خانه‌ی پستی شهرستان‌های رشت، تالش، لاهیجان و بندرآستارا  خدمات فرهنگی به مخاطبان ارایه می کند.