کانون جذاب و مورد اعتماد خانواده‌هاست

مظفر الوندی، دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک گفت: کانون دارای پیشینه‌ای ارزش‌مند، جذاب و مورد اعتماد خانواده‌ها است.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان، دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک  این سخنان را در بازدید از مرکز فرهنگی هنری شماره 3 رشت عنوان‌کرد و بهره‌گیری از توان‌مندی مربیان این دستگاه‌فرهنگی را زمینه‌ساز ارتقای قابلیت‌های کودکان و نوجوانان خواند.
الوندی در این بازدید که به‌منظور نیاز سنجی و آشنایی افزون‌تر با فعالیت‌های کانون صورت‌گرفت، پیشینه‌ی این دستگاه فرهنگی را مورد توجه قرار‌داد و از کانون به‌عنوان خاستگاه بسیاری از نویسندگان، هنرمندان و دیگر شخصیت‌های برجسته‌ی کشور نام‌برد.
وی که خود سابقه‌ی عضویت در کانون را دارد به فعالیت‌های هدف‌مند کانون پرورش فکری و فعالیت‌های تخصصی مربیان آن به‌عنوان تنها دستگاه تخصصی فعال درحوزه‌ی کودک و نوجوان اشاره‌ و همراهی دیگر دستگاه‌های اجرایی کشور با کانون را از اولویت‌هایی دانست که میبایست مدنظرقرارگیرد.
او هم‌چنین معرفی افزون‌تر کانون به مخاطبان را ضروری خواند و بر لزوم آشنایی بیشتر خانواده‌ها با ابعاد مختلف فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید‌کرد.
وی در پایان این دیدار که با همراهی فاطمه رفیعی، مدیر‌کل اموربانوان و خانواده‌‌ی استانداری گیلان انجام‌شد، ضمن بازدید ازبخش‌های مختلف و آثار اعضای کانون، در مرکز فرهنگی هنری فراگیر حضوریافت و با ابراز‌خرسندی از افزایش گستره‌ی فعالیت‌ها و توجه ویژه کانون پرورش فکری به تمامی مخاطبان، استمرارحرکت دراین مسیر را سازنده و راه‌گشا خواند.