کد خبر: 264866
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
بازدید 1347
کانون گیلان به عنوان دستگاه مروّج فرهنگ نماز تجلیل‌شد

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان به‌عنوان دستگاه فعال درحوزه‌ی ترویج فرهنگ‌نماز ‌تقدیر‌شد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان، تقویت و پرورش حس دینی کودکان و نوجوانان از رسالت های کانون است و در این مسیر اجرای فعالیت‌های دینی با روش‌های هدف‌مند و خلاقانه از سوی مربیان این دستگاه‌فرهنگی برنامه‌ریزی و اجرا‌می شود.
برهمین اساس و در راستای تجلیل از دستگاه‌های مروج فرهنگ نماز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان شایسته‌ی تقدیر شناخته و لوح تقدیری که به امضای مشترک محمد علی نجفی، استاندار وسید ابوطالب حجازی، مسوول ستاد اقامه نماز استان گیلان رسیده به علی پورحسن، مدیر‌کل کانون این دستگاه‌فرهنگی اهدا‌شد.
در آغاز این لوح‌ تقدیر بر لزوم اقامه و پاس‌داشت فریضه حیات‌بخش نماز به عنوان تکلیفی الهی که بردوش همگان است تاکید‌ و تجلی انوار اقامه نماز نوید بخش سعادت، سلامن و تامین کننده‌ی عاقبتی جاودانه برای جامعه‌ی انسانی عنوان‌شده‌است.
در بخش‌دیگر این لوح‌تقدیر، رهنمود‌ها و فرامین مقام معظم رهبری الهام بخش متولیان ستاد اقامه نماز در انتخاب مروّجان فرهنگ نماز معرفی شده و درپایان نیز خطاب به مدیر‌کل کانون گیلان آمده است: این لوح تقدیر به‌پاس کار‌های انجام‌شده و فعالیت‌های صورت‌گرفته تقدیم‌حضور‌می شود.
گفتنی است آیین‌تجلیل از مروجان این فریضه‌ی الهی درسال 1394 با عنوان «یاران نماز» درسالن نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رشت‌ برگزار‌شد.