مدیر کل کانون استان گیلان تقدیر شد

لوح تقدیر محمد علی نجفی، استاندار استان گیلان به پاس تلاش در ستاد ساماندهی سواحل و تفرج‌گاهها و برگزاری جشنواره‌ی ساحل دوستی، به علی پورحسن، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان اهدا شد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان، بهره‌گیری از موهبت‌های طبیعی استان برای ارایه‌ی فعالیت‌های خلاقانه و هدف‌مند و هم‌چنین ترویج فرهنگ بومی و محلی از رسالت‌های کانون پرورش فکری است و به‌همین منظور سواحل استان گیلان از 24 مرداد تا 15 شهریور‌ماه سال جاری شاهد برگزاری جشنواره‌ی« ساحل دوستی» کانون با همراهی دیگر دستگاه‌های اجرایی استان بود.
برهمین اساس و به پاس قدردانی از تلاش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  در برگزاری این جشنواره، محمد علی نجفی، استاندار استان گیلان با اهدای لوح سپاس از علی پورحسن، مدیر‌کل و همکاران  کانون تقدیر‌کرد.
در آغاز این لوح سپاس که به امضای نماینده‌ی عالی دولت دراستان گیلان رسیده، تلاش‌های مسوولان متعهد و بهره‌گیری درست از منابع و امکانات، با توجه به نگاه و توصیه های مقام معظم رهبری و درجهت حرکت و بالندگی کشور با روی‌کرد اقتصاد اقتصاد مقاومتی،  به عنوان مولفه‌ی اساسی توسعه‌یافتگی و پیشرفت یاد‌شده است.
در ادامه این لوح تقدیر، به تلاش‌های دولت در فراهم‌آوری بستر‌های مناسب برای بهره‌مندی صحیح از دریا به‌عنوان یک موهبت الهی برای ارایه‌ خدمات مطلوب به مردم، تولید نشاط اجتماعی و رضایت‌مندی عمومی اشاره و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، توسعه‌ی گردشگری و افزایش رضایت‌مندی گردشگران از دست‌آورد‌های اجرای این طرح عنوان‌شده است.
در پایان این لوح سپاس نیزخطاب به  مدیر‌کل کانون استان گیلان آمده است: بدین‌وسیله از تلاش‌های شما در ستاد ساماندهی سواحل و تفرج‌گاه‌های ساحلی تقدیر می شود و امیدواریم در پیش‌برد هرچه‌بیشتر آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی با پیروری از رهنمود‌های مقام معظم رهبری در تحقق و بالندگی اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید موفق و سربلند باشید.
گفتنی است در همین راستا علی ملازاده، رئیس بازرسی و نظارت برسواحل کشور نیز با اهدای لوح سپاس  از علی پورحسن، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان تقدیرکرد.